فرماندار شهرستان سرعین گفت: با توجه به افزایش تعداد خانه‌های مسافر از ۶۰ مورد به ۱۷۰ مورد در سال گذشته در زمینه ساماندهی این خانه‌های مسافر در سرعین اقدامات لازم انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۹۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 11 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، عاطف ناصری عصر امروز در جلسه ساماندهی خانه مسافران شهرستان سرعین اظهار داشت:‌ با توجه به افزایش تعداد خانه‌های مسافر از 60 مورد به 170 مورد در سال گذشته که تامل برانگیز است در زمینه ساماندهی این خانه‌های مسافر در سطح شهرستان اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس شیوه‌نامه جدید در زمینه ساماندهی خانه‌های مسافر در شهرستان فعالیت صاحبان خانه‌های مسافری که از سایر استان‌ها به سرعین‌ آمده اند ممنوع شده و به خانه‌هایی که کمتر از 3 واحد داشته باشند مجوز فعالیت صادر نخواهد شد.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به وضعیت خانه‌های مسافری که بیش از 5 واحد دارند، افزود: این خانه‌ها تبدیل وضعیت شده و به هتل، هتل‌آپارتمان و میهمان‌پذیر تبدیل می‌شوند و در کنار آن، سرمایه‌گذاران غیربومی که در شهرستان با واحدهای بالا فعالیت می‌کنند نیز تبدیل وضعیت می‌شوند.

ناصری با اشاره به فعالیت جارچیان در حاشیه خیابان‌های شهر سرعین بیان کرد: این گونه فعالیت‌ها نیز غیرقانونی بوده و تخلف به شمار می‌رود که با این افراد نیز برخوردهای لازم و قانونی توسط دستگاه‌ها و کمیته مربوطه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به استفاده از واحدهای مسکن مهر به عنوان خانه مسافر توسط برخی افراد گفت: این امر برخلاف قوانین بوده که در این زمینه برخورد قانونی و مقتضی با تخلفات توسط کمیته مشتکل از دستگاه‌های مرتبط در این حوزه انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان سرعین از تشکیل کمیته اجرایی خانه مسافران متشکل از دادستان، نیروی انتظامی، شهرداری و فرمانداری و مجری طرح خبر داد و افزود: این کمیته در چارچوب قانونی با هرگونه اقدامات غیرقانونی و خارج از حیطه قوانین و مقررات برخوردهای لازم و قطعی را انجام می‌دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار