معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: هتل داران اردبیلی موافق اسکان فرهنگیان در تمامی شهرهای استان نیستند و خواستار تغییر وضعیت اسکان هستند.
کد خبر: ۲۰۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 28 March 2016

به گزارشخبرنگار مهر،قادر تقی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در حال حاضر در برخی شهرهای استان از جمله شهر سرعین و اردبیل مراکز اقامتی به تعداد کافی وجود دارد.

وی افزود: به عنوان مثال در خود شهر سرعین ۱۵۵ مرکز اقامتی و ۱۷۰ خانه مسافر داریم که می‌تواند مورد استفاده گردشگران قرار گیرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با بیان اینکه هزینه‌های اسکان در برخی مراکز اقامتی تفاوتی با اسکان فرهنگیان ندارد، متذکر شد: هتل داران فعالیت اسکان فرهنگیان در شهرهایی که به تعداد موردنیاز مرکز اقامتی دارد را به زیان صنعت خود می‌دانند.

تقی زاده تأکید کرد: پیشنهاد هتل داران به این شکل است که در چنین شهرهایی مسافران مراجعه‌کننده به اسکان در مدارس به هتل‌ها و مراکز اقامتی ارجاع داده شوند.

وی با تأکید به طرح این مهم با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، افزود: در ابتدای سفرهای نوروزی نیز تأکید ما بر این بود که اسکان غیرفرهنگی در مدارس تنها و تنها زمانی انجام شود که ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی تکمیل‌ شده باشد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان تصریح کرد: در مقابل در شهرهایی که مرکز اقامتی به تعداد کافی وجود ندارد اسکان فرهنگیان بازوی یاری گر میراث فرهنگی استان است و می‌تواند زمینه اقامت گردشگران را تسهیل کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار