مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تالار بزرگ شهر و مجتمع فرهنگی و هنری در شهر توریستی و سیاحتی سرعن احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۰۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 29 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان سرعین اظهار داشت: احداث تالار بزرگ شهر و مجتمع فرهنگی و هنری در شهر چشمه‌های بهشتی سرعین مورد بررسی قرار گرفته و شاهد راه‌اندازی این فضاها در شهر توریستی و سیاحتی سرعین خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به جایگاه شهرستان توریستی سرعین در کشور گفت: سرعین یک موهبت الهی بوده که در این استان قرار گرفته است و با توجه ویژه به این شهر توریستی می‌توانیم زمینه‌های توسعه استان را فراهم کنیم.

وی افزود: جاذبه‌های سیاحتی و گردشگری این شهر بهشتی ایجاب می‌کند تا تالار بزرگ این شهر و مجتمع فرهنگی و هنری در اولویت ویژه مدیران و مسئولان استانی و کشوری قرار گیرد که در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام خواهد شد.

اسحاقی با اشاره به حضور میلیونی گردشگران داخلی و خارجی در این شهر، ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را برای مسافرین در طول سال در شهر یادآورشد و گفت : با ایجاد این مراکز فرهنگی و هنری، می‌توانیم جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلفی را در سال برای گردشگران اجرا کرده و زمینه را برای افزایش مدت اقامت مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار