مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک راه و شهرسازی استان اردبیل با شهرداران در راستای برنامه‌های بازآفرینی پایدار شهری و افزایش همکاری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 24 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، خلیل محبت‌خواه پیش از ظهر امروز در بازدید از سکونتگاه‌های غیررسمی حاشیه شهر اردبیل اظهار داشت: تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین اداره کل راه و شهرسازی استان با شهرداران در راستای برنامه‌های بازآفرینی پایدار شهری به امضا رسید.

وی افزود: این تفاهم‌نامه‌ها در راستای سیاست‌های شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و اداره کل راه و شهرسازی استان، برای جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی در شهرها و ساماندهی بافت‌های حاشیه‌ای و نامناسب موجود در راستای اهداف سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی منعقد شده است.

محبت‌خواه همکاری و بهره‌گیری متقابل به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اجرائی مدیریتی، علمی، پژوهشی، آموزشی طرفین در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار محدوده‌ها و محلات هدف بهسازی و نوسازی را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: این تفاهم نامه‌ها با شهرداری‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و خلخال به امضا رسیده و امیدواریم با اجرای مفاد مورد توافق، برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در استان اجرایی شود.

وی بیان کرد: امضای چنین تفاهم‌نامه‌هایی زمینه‌ساز تسریع در اجرای برنامه‌ها و اهداف مشترک در سطح استان می‌شود که در این راستا تلاش می‌کنیم تا بیش از گذشته همکاری ها و تعامل این اداره کل را با سایر نهادها در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی افزایش داده و از این طریق مسیر توسعه و عمران استان را بیش از گذشته هموار کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار