شهریار موسی‌زاده یکی از اعضای شورای شهر سرعین از حضور در پارلمان محلی این شهر سلب عضویت شد.
کد خبر: ۲۴۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 03 June 2016

رئیس شورای شهر سرعین امروز با تأیید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: این عضو شورا سلب عضویت شده و قرار است احمدپور عضو علی‌البدل شورای شهر سرعین جایگزین او شود که البته او نیز حاضر به حضور در جلسات شورای شهر سرعین نیست.

محمد صبوری اظهار کرد: قرار است در جلسه‌ای که روز یکشنبه برگزار می‌کنیم درباره دلایل استعفا و عدم حضور او در جلسات شورا تصمیم‌گیری کنیم که البته نظر ما پذیرش استعفا نیست و امیدواریم این عضو جدید شورای شهر سرعین در جلسات حاضر باشد تا مجبور نباشیم در مورد عدم دلایل حضور او در شورای شهر سرعین و یا سلب عضویت او تصمیم‌گیری کنیم.

وی گزینه بعدی را در صورت حاضر نشدن احمدپور، ناصر محمدی اعلام کرد و ادامه داد: در صورتی که احمدپور در جلسات حاضر نشود و کار به سلب عضویت او کشیده شود ناصر محمدی در جلسات حاضر خواهد شد.

رئیس شورای شهر سرعین در مورد تأیید اظهارات خود در مورد جشنواره زمستانی گردشگری در سرعین و ورشکستگی این مجموعه در عدم پرداخت مطالبات واقعی به مشارکت‌کنندگان در اجرای جشنواره زمستانی سرعین اضافه کرد: در آن مقطع نیز اعلام کردم که با این شرایط نامناسب نمی‌توان جشنواره را برگزار کرد و قطعاً از لحاظ مالی برگزارکنندگان با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند.

صبوری یادآور شد: هر چند در آن مقطع به ما خرده گرفته و ایراد می‌گرفتند که نباید کارشکنی کنیم، اما هدف ما کارشکنی نبود بلکه بیان واقعیت‌هایی است که امروز بخشی از مشکلات و نارسایی‌های آن کاملاً مشهود و روشن است.

وی افزود: به دلیل آنکه مسؤولان برگزاری جشنواره مطالبات مجریان و عوامل برگزاری این برنامه را پرداخت نکردند کار به شکایت و ارجاع پرونده به شورای حل اختلاف کشیده شده است، به طوری که خود آن فرد نیز اذعان می‌کند که بیهوده و بی‌جهت به متولیان برگزاری جشنواره اعتماد کرده و امروز این متولیان حاضر به پرداخت مطالبات او نیستند.

رئیس شورای شهر سرعین گفت: ما مستند سخن گفتیم، ولی عده‌ای آن را نوعی کارشکنی خطاب کردند چرا که برگزارکنندگان جشنواره زمستانی سرعین بلیط آبگرم‌ها را ارزان و چند بار به فروش رساندند که این کار ضرر و زیانی را متوجه صاحبان آب‌های گرم کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار