عملیات راهداری تابستانی در شهرستان های استان اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 05 June 2016

رییس اداره راه و شهرسازی نمین روز یکشنبه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و پرتردد شدن جاده ها به ویژه در مسیر گردنه حیران واقع در محور نمین، آستارا و جلوگیری از وقوع هرگونه تصادفات احتمالی عملیات ویژه راهداری توسط این اداره اجرا می شود.

بهرام سرش خیاوی افزود: اداره راه و شهرسازی نمین برای راهبری ایمن وسایط نقلیه نسبت به شستشوی علایم منصوبه در محور اردبیل،آستارا حدفاصل پاسگاه پلیس راه تا آق چای به طول 40 کیلومتر اقدام کرد.

او از بازسازی و مرمت سوله نمک این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف ذخیره سازی نمک و حفظ آن از صدمات نزولات جوی این اداره نسبت به بازسازی و مرمت انبار سوله نمک واقع در راهدارخانه گردنه حیران با صرف هزینه ای حدود 600 میلیون ریال اقدام کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ، رییس اداره راه و شهرسازی نیر هم از اجرای عملیات راهداری در محور نیر ، گردنه صائین خبر داد و گفت: گردنه صائین در محور نیر ، سراب در تابستان محل تردد موج وسیعی از وسایط نقلیه است و لزوم ایمن سازی حمل و نقل در این محور اهمیت زیادی دارد.

احمد مهارتی افزود: علاوه بر خط کشی ، انجام شانه سازی در راههای ارتباطی این شهرستان انجام شده و تردد ایمن و روان در این محور در جریان می باشد.
او به رانندگانی که قصد عبور از این گردنه را دارند توصیه کرد برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

بر اساس گزارش راه و شهرسازی گرمی ، رییس اداره راه و شهرسازی گرمی نیز گفت: راهداران این اداره نسبت به نصب علایم کنترل سرعت و چشم گربه ای در مسیرهای پرتردد از جمله محور گرمی ، برزند ، رضی اقدام کردند.

صدیف فرمان افزود: عامل بیشتر تصادفات در مسیرهای پر تردد تخطی رانندگان از سرعت مطمئنه است و راههای گرمی از جاده های ترانزیتی و پر ترافیک استان است و برای ایمن سازی این راهها تلاش می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار هم گفت: در اجرای برنامه های حفظ حریم راه در محور بیله سوار ، گرمی موانع موجود در حریم راه توسط این اداره برچیده و رفع شد.
ضیا فکری افزود: پاکسازی و آزادسازی حریم جاده ها موجب افزایش ایمنی تردد در راههای مواصلاتی شده و در ارتقای ایمنی استفاده کنندگان از جاده نقش بسزایی داشته و آمار تصادفات را به طور محسوسی کاهش می دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار