نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل باید 70 درصد درآمد حاصل از آب‌های گرم در شهرستان سرعین هزینه شود.
کد خبر: ۲۵۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 28 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رضا کریمی صبح امروز در جلسه اعضای شورای شهر سرعین و فرماندار این شهرستان با منتخبان مجلس دهم در سرعین اظهار کرد: در سال گذشته حدود 11 میلیارد تومان درآمد از مجموعه آب‌های گرم شهرستان حاصل شده است و تنها مقدار اندکی در شهرستان هزینه شده است.

وی گفت: پروژه معلق 8 ساله «ساری سو» را امسال تلاش می‌کنیم تعیین تکلیف کنیم، تعاونی و سرمایه‌گذاران توانا در خود شهرستان برای اجرای این پروژه در سرعین وجود دارند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعاونی و سرمایه‌گذاران توانا در خود شهرستان برای اجرای این پروژه وجود دارد و اگر آب‌های گرم سرعین در این شهرستان وجود نداشت وضعیت شهرستان مشخص نبود.

کریمی افزود: مشکل اساسی در سرعین رویکرد مسؤولان استان و بخشی مسؤولان شهرستان است و این گره اصلی با تغییر رویکرد مسولان تغییر و حل می‌شود.

وی عنوان کرد: برای تغییر وضعیت شهرستان سرعین باید رویکرد مسؤولان شهرستان و استان تغییر پیدا کند و این اقدام باید از مجموعه مسؤولان شهرستان سرعین آغاز پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش کنیم مدت ماندگاری در سرعین افزایش پیدا کند که این رقم هم اکنون تقریبا نیم روز است.

کریمی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تورهای گردشگری در شهرستان می‌تواند ماندگاری مسافرین و گردشگران را افزایش دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهم گفت: صحبت‌هایی با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان شده تا روند بهداشت و درمان در سرعین بهبود پیدا کند و اقدامات اولیه نیز در این خصوص انجام شده است.

کریمی تصریح کرد: باید ساختار اداری گردشگری را در سرعین تقویت کنیم و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند با تمهیدات لازم معاونت گردشگری سازمان خود را در سرعین مستقر کند.

وی بیان کرد: سرعین نیازمند مجتمع توربینی و خدماتی است و کلنگ‌زنی این مجتمع توسط تأمین اجتماعی مقرر بود در خرداد امسال انجام شود اما تاکنون اقدام نشده که مسؤولان شهرستان باید پیگیر این مسله باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه‌های مناسبی در حوزه اقتصاد دارد اما این اقدامات و توانمندی‌ها در شهرستان سرعین به خوبی قابل مشاهده نیست و باید در این زمینه از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط دولت در شهرستان استفاده کنیم.

کریمی یادآور شد: ما نمایندگان اردبیل با تعامل و به اتفاق هم در تلاش هستیم در 4 سال آینده اولویت‌های شهرستان‌ها احصا و مشکلات و مسائل آنان حل و فصل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
بخش عمده درامد ابهای گرم سرعین صرف پرداخت پاداش به کارکنان شرکت اب منطقه ای اردبیل میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار