مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در تعطیلات عید فطر امسال شاهد افزایش ۱۵ درصدی مسافران و میهمانان فرهنگی در استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.
کد خبر: ۲۵۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 09 July 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، احمد ناصری پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد پذیرش اسکان فرهنگیان شهرستان نیر اظهار داشت: در تعطیلات عید فطر امسال شاهد افزایش 15 درصدی مسافران و میهمانان فرهنگی در استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم که خدمات‌رسانی مناسب به این مسافران انجام شده است.

وی با اشاره به پذیرش بیش از 5 هزار خانوار فرهنگی در مدارس طرح اسکان در سطح استان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به افزایش ورود مسافران و گردشگران فرهنگی شاهد افزایش هر چه بیشتر مسافران فرهنگی در مدارس و خانه‌های معلم استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تدارک یک هزار و 42 کلاس درس در قالب 121 مدرسه برای اسکان فرهنگیان در سطح استان تصریح کرد: این کلاس‌ها به تجهیزات و لوازم مورد نیاز مجهز شده‌اند تا مسافران در مدت اقامت در مدارس استان با نارسایی و کاستی مواجه نباشند.

ناصری با اشاره به آماده‌سازی کلاس‌های در 4 سطح ویژه، نوع الف، ب و ج گفت: خوشبختانه با تجهیز مدارس اسکان به امکانات و تجهیزات مورد نیاز تا پیش از آغاز سفرها با مشکل و نارسایی در این حوزه مواجه نبوده‌ایم و شاهد رضایت مسافران اسکان‌یافته در مدارس استان هستیم.

وی بیشترین مسافران فرهنگی اسکان‌یافته در مدارس استان را از استان‌های آذربایجان غربی و تهران دانست و افزود: تمامی عوامل اجرایی مرتبط با اسکان فرهنگیان موظف هستند تا در خدمات‌رسانی به مسافران و فرهنگیان به نحو شایسته و مناسبی اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با ابراز خرسندی از عملکرد ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نیر در خدمات رسانی و تکریم ویژه از خانواده‌های فرهنگیان اظهار کرد: 8 باب مدرسه ویژه در قالب 60 کلاس با تجهیز به امکانات رفاهی و اردوگاه فرهنگی تربیتی فرزندان حضرت امام خمینی(ره) شهرستان نیر در اختیار میهمانان فرهنگی بوده و در این راستا آماده‌سازی شده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار