مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از 20 دستگاه پل جدید با هدف تسهیل در رفت و آمد مردم در مسیرهای ارتباطی شهرستان مشگین‌شهر اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 28 April 2015

به گزارش فارس، علی حیدری در نشست توافقی با فرماندار و مسئولان شهرستان مشگین‌شهر در اجرای تعهدات حوزه راه و شهرسازی در سال‌ جاری اظهار کرد: اگر مسئولان شهرستانی تا 30 درصد اعتبارات را در حوزه راهسازی تأمین کنند، ما متعهد می‌شویم تا 70 درصد مابقی این اعتبارات را تأمین کنیم.

وی با اشاره به وضعیت راه‌های مشگین‌شهر و ضرورت اصلاح و بهسازی آنها تصریح کرد: امسال 35 کیلومتر روکش آسفالت در شهرستان مشگین‌شهر انجام می‌شود و در روستاهای بالای 50 خانوار نیز قرار است تا پایان امسال عملیات آسفالت‌ریزی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث 20 دستگاه پل در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و گفت: بهسازی 10 کیلومتر از جاده‌های روستایی و پنج کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی در مشگین‌شهر امسال انجام می‌شود.

حیدری به رفع نواقصات و بها دادن به انتظارات مردم در منطقه اشاره کرد و افزود: بهسازی و آسفالت‌ریزی مسیر لاهرود به قوتورسویی، مشگین‌شهر ـ قینرجه، مشگین‌شهر ـ اهر و جاده قدیم مشگین‌شهر ـ اردبیل در اولویت اصلی است.

وی بیان کرد: ما برای اجرای تعهدات امسال نیازمند همراهی و همکاری خوب شهرداران، بخشداران و دهیاران هستیم تا در یک تعامل مثبت و سازنده امکان بهره‌گیری از این توانمندی بالا فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار