رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از فعال شدن پنچ هیأت ورزشی وزنه‌برداری، بوکس، ووشو، اسکواش، پهلوانی و زورخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 24 October 2016
 

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر نگاهی در جلسه هیأت‌های ورزشی نیر اظهار کرد: علی رغم پتانسیل بالا در شهرستان نیر متأسفانه برخی از رشته‌های ورزشی در این شهرستان دارای هیأت و فعال نبوده که با تلاش و پیگیری‌های مستمر خوشبختانه موفق به راه‌اندازی رشته‌های مهم ورزشی در این شهرستان شدیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از فعال شدن پنچ هیأت ورزشی وزنه‌برداری، بوکس، ووشو، اسکواش، پهلوانی و زورخانه‌ای در نیر خبر داد و گفت: برای اولین بار رشته ایروبیک بانوان را راه‌اندازی و با جذب مربی تیم ایروبیک بانوان به مسابقات استانی تیم اعزام کردیم.

نگاهی از جذب پنچ مربی غیربومی در رشته‌های ورزشی بانوان خبر داد و افزود: تمام تلاش ما برای جذب مربیان بومی است و به دلیل نبود مربیان بومی در همه رشته‌های فعال، پنج مربی غیربومی با تجربه برای ارتقای سطح ورزشکاران جذب کردیم و خوشبختانه مربیان غیربومی نیز در تمریناتی که به صورت منظم برگزار می‌شود حضور دارند.

وی از دعوت ورزشکاران نیری به اردوی تیم ملی بیان کرد: امسال 10 ورزشکار از رشته‌های شمشیربازی، تکواندو، بدمینتون و دوومیدانی به اردوی تیم ملی و اعزامی به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر تصریح کرد: با تلاش‌های مستمر ورزش بانوان را گسترش دادیم و در حال حاضر حوزه ورزش بانوان فعال‌تر از آقایان در شهرستان نیر است.

نگاهی گفت: ورزش همگانی داری پیشرفت‌های زیادی شده و ما توانستیم ورزش صبحگاهی را به صورت منظم و روزهای زوج برگزار کنیم.

وی یادآور شد: همچنین چند دوره همایش کوه‌روی و پیاده‌روی گلگشت هم برگزار کردیم که بانوان این شهرستان استقبال شایانی را به عمل آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از تشکیل اولین سمن جوانان نیر خبر داد و گفت: دومین سمن نیر در هفته‌های آتی ایجاد و مشغول به کار خواهد شد.

نگاهی اظهار کرد: انجمن پویندگان عصر نوین از زمان تأسیس تاکنون هفت برنامه فرهنگی اجتماعی انجام داده که انتظار می‌رود تعداد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود را بیشتر کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار