مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل از صدور ویزا برای 2 هزار زائر اردبیلی که علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین حسینی هستند خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 25 October 2016

ودود چمن‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: از یک ماه پیش ثبت‌نام زائران عتبات عالیات برای حضور در اربعین حسینی در قالب سامانه سماح آغاز شده و این ثبت‌نام تا 25 آبان ماه ادامه داد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کنندگان در این سامانه مجاز به تردد به خاک عراق خواهند بود و از مزایای بیمه و خدمات جمعیت هلال احمر در داخل و خارج از کشور بهره‌مند می‌شوند، افزود: ‌به هیچ‌ وجه امکان تردد برای افرادی که اقدام به گرفتن ویزا نکنند داده نخواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل از صدور ویزا برای 2 هزار زائر اردبیلی که علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین حسینی هستند خبر داد.

چمن‌آرا یادآور شد: تاکنون 4 هزار و 800 نفر در استان اردبیل برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که ما برای 2 هزار نفر از آنها تاکنون ویزا صادر کردیم.

وی از هموطنان خواست در صورت ثبت‌نام در این سامانه و قطعی شدن حضورشان مدارک مورد نیاز را هر چه سریع‌تر تحویل دفاتر معتبر معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت کنند تا نسبت به صدور ویزا برای آنها اقدام شود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل یادآور شد: سازمان حج و زیارت با همکاری سایر نهادها تدابیر و تمهیدات لازم را برای اعزام زائران انجام داده است که البته تا لب مرز تردد، حمل و نقل و تامین هزینه آن بر عهده خود متقاضیان خواهد بود.

چمن‌آرا ادامه داد: مرز مهران برای گذر زائران استان اردبیل تدارک دیده شده است و ما انتظار داریم قبل از اعزام با هماهنگی که زائران با حج و زیارت انجام می‌دهند نسبت به تهیه بلیط رفت و برگشت تا مهران از طریق تعاونی‌های مجاز اقدام کنند.

وی گفت: حدالامکان انتظار می‌رود هموطنان از خودروهای شخصی برای رفتن به مرز استفاده نکنند و از وسایط نقلیه عمومی در این زمینه می‌توانند بهره بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار