امام جمعه شهرستان نیر گفت: دولت باید با تمام توان خود جلوی اختلاس و مفاسد اقتصادی را بگیرد تا بیشتر از این آثار بدبینی و عدم اعتماد مردمی در جامعه فراهم نیاید.
کد خبر: ۳۲۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 04 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام ‌میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: این جای تأسف است که از طریق صندوق فرهنگیان حق و حقوق شریف‌ترین انسان‌ها در عرصه خدمت به علم و دانایی مورد کم لطفی و بی‌توجهی قرار گرفته و از آن سوءاستفاده شود در حالی که جامعه فرهنگیان خود با صدها مشکل لاینحلی روبه‌رو هستند که به رغم وعده‌های مختلف تاکنون این مشکلات برطرف نشده است.

وی آثار سوء و بد این شرایط را در بی‌اعتمادی مردم به دولت و شأن آن یادآور شد و تصریح کرد: اگر در این کشور با مفاسد و اختلاس‌های مالی برخورد قاطعی انجام نشود باید شاهد تکرار چنین اتفاقات ناگواری باشیم که در بخش‌های مختلف به امنیت و آرامش جامعه لطمه وارد می‌کند.

امام جمعه شهرستان نیر به راهپیمایی با شکوه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: آمریکایی که زمانی با طرح کاپیتولاسیون می‌خواست حق توحش گرفته و بزرگترین ظلم را در حق ملت انجام دهد، امروز در حسرت یک لحظه حضور در ایران است اما این ملت رشید با مقاومت 38 ساله اجازه نمی‌دهد تا آمریکا رویای بازگشتش را به ایران در صحنه عمل مشاهده کند.

مقدسی با بیان اینکه در یوم‌الله 13 آبان برای همیشه به پرونده دخالت‌های آمریکایی‌ها در ایران پایان داده شد و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای همیشه در این کشور و در برابر عظمت این ملت به خاک مذلت افتاد، افزود: جمهوری اسلامی ایران همچنان خود را دشمن درجه یک شیطان بزرگ و معاصر آمریکا می‌داند و همه اتفاقات و جنایات منطقه را زیر سر آمریکایی‌ها می‌بیند.

وی به فرا رسیدن اربعین حسینی و آغاز راهپیمایی امت اسلامی در مسیر رسیدن به کربلای معلی اشاره کرد و ادامه داد: کنگره عظیم اربعین حسینی خواب پریشان آمریکا، آل‌سعود خائن، وهابیت و صهیونیسم را پریشان‌تر می‌کند.

خطیب جمعه نیر به نفوذ حزب‌الله در منطقه به عنوان یک قدرت معنوی برتر همراه و با پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:‌ هم در عراق و هم سوریه جمهوری اسلامی ایران از جبهه محبوبیت و نفوذ بیشتری برخوردار است و ما قدر این سرمایه عظیم معنوی را باید بیشتر و بهتر بدانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار