امام جمعه موقت شهرستان نیر گفت: به‌دلیل سردسیر بودن منطقه نیر از شرکت گاز انتظار می‌رود هزینه‌های پرداختی مردم را از بابت مصرف ماهانه کاهش داده و تعدیل کند.
کد خبر: ۳۲۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 11 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام دوستعلی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: با توجه به سردسیر بودن شهرهای استان به‌ویژه نیر باید هزینه‌های دریافتی از مردم از بابت مصرف گاز تعدیل شود و دولت فکری به حال کاهش هزینه‌ها در مناطق سردسیر داشته باشد.

وی به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج این فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت: هر چقدر به کتاب و مطالعه بها دهیم به همان میزان دانایی، علم و دانش در جامعه توسعه پیدا می‌کند.

امام جمعه موقت شهرستان نیر یاد و خاطره آیت‌الله طباطبایی را به‌عنوان مفسر و دانشمند گران‌سنگ این مرز و بوم گرامی‌ داشت و تصریح کرد: نام‌گذاری یک هفته به نام هفته کتاب و کتاب‌خوانی به ترویج این فرهنگ و تعالی آن کمک می‌کند.

ربانی جنگ امروز در دنیا را جنگ علم، پیشرفت و توسعه اعلام کرد و افزود: هر کشوری که از قافله علم و دانش عقب بماند قطعاً گرفتار مشکلات و نارسایی‌هایی می‌شود.

وی قدرت اصلی جمهوری اسلامی ایران را قدرت علم، دانایی و دستیابی به فناوری‌های نوین اعلام کرد و ادامه داد:‌ در این زمینه باید تلاشی فراگیر انجام شود.

ربانی نقش مطبوعات را در آگاه‌سازی جامعه مهم ارزیابی کرده و از رسانه‌ها خواست به دور از جناح‌بندی در طرح مشکلات مردم ورود پیدا کنند.

وی به وضعیت بیماران کلیوی و ضرورت کمک به آنها از سوی مردم تاکید کرد و گفت: خیرین باید در این موضوع ورود پیدا کنند.

خطیب جمعه موقت شهرستان نیر همچنین انتخابات آمریکا و برگزیده شدن ترامپ را در این کشور یادآور شد و بیان کرد: این انتخابات حقیقت دموکراسی آمریکا و غرب را به خوبی نشان داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار