هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل با تصویب مجوز برای راه‌اندازی سه شهرک صنعتی خصوصی در اردبیل همراه بود.
کد خبر: ۳۳۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 19 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور استاندار اردبیل، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس و مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در استانداری اردبیل برگزار شد، علاوه بر تصویب بیش از 49 بند از مصوبات کارگروه زیربنایی با مدیریت راه و شهرسازی استان اردبیل، اعضا با راه‌اندازی سه شهرک صنعتی در اردبیل موافقت کردند.

در این جلسه راه‌اندازی شهرک خصوصی پترو آذرشید، مبتکران و شهرک خصوصی در هشتجین خلخال موافقت شد اما اعضا در مورد راه‌اندازی ناحیه صنعتی کورائیم پرونده را مسکوت گذاشتند.

در این جلسه سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل نیز با اشاره به مصوبات 49 بندی کارگروه زیربنایی اظهار کرد: این مصوبات که 34 مورد آن مربوط به شهر سرعین است، اغلب مجوز برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در اراضی داخل محدوده شهرهای مختلف است که کارگروه امور زیربنایی در سه جلسه اخیر این پیشنهادات را مصوب کرده است.

محبوب حیدری تصریح کرد: براساس انتشار اسناد خزانه دولت با پرداخت 10 درصد سود به دریافت‌کنندگان این اسناد موظف شده تا در سررسید مقرر نسبت به تأمین منابع مالی آن اقدام کند.

وی با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی ما از این اسناد که با استقبال پیمانکاران نیز روبه‌رو شده در پرداخت مطالباتمان بیشترین استفاده را می‌کنیم، گفت: اسناد خزانه دولتی با پشتوانه خزانه‌داری در اختیار اشخاص قرار می‌گیرد تا پیمانکاران بتوانند به صورت قطعی به حق و حقوق واقعی خود برسند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار