فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امسال میزان وقوع جرایم در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۵۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 03 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، سردار حسین عبدی در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نیر افزود: با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان امسال همچنین میزان سرقت 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و 95 درصد جرایم در فضای مجازی با تلاش ماموران پلیس فتا کشف شده است.
 
وی در ادامه گفت: در کشف مواد مخدر سه درصد رشد داشتیم.
 
سردار عبدی همچنین به کنترل تصادفات فوتی در استان اشاره کرد و افزود: در ماه گذشته در بحث کنترل تصادفات فوتی در استان اردبیل سه درصد کاهش تلفات وجود داشت که هدف گذاری به 10 درصد متمرکز شده است.
 
فرماندار نیر هم در این آیین با اشاره به تلاش ماموران نیروی انتظامی در بحث امنیت در این شهرستان گفت: شهرستان نیر یکی از شهرستان های امن و جدی در بحث مقابله با کالای قاچاق و مواد مخدر است و این در سایه تلاش ماموران نیروی انتظامی محقق شده است.
 
حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر هم با بیان این مطلب که امنیت یک نعمت الهی است گفت: در قرآن بارها به مساله امنیت تاکید شده و ما باید قدردان این امنیت در کشورمان باشیم.
 
او به راهکارهای ایجاد امنیت اشاره کرد و افزود: توجه به عبادت و یاد پروردگار ، داشتن ایمان ، اعتقاد و باور دینی ، نماز و اجرای حدود الهی از جمله راهکارهای ایجاد امنیت می باشد که به برکت خون شهدا و بصیرت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب و تلاش ماموران نیروی انتظامی و سایر ارگان ها این امنیت در کشور ما برقرار است.
 
در این مراسم با قدردانی از زحمات سرهنگ کیوان زرین کلاه ، سرهنگ عادل منیر به عنوان فرمانده نیروی انتظامی جدید شهرستان نیر معرفی شد.
 
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار