طرح تفصیلی شهر سرعین پس از طی مراحل قانونی و بررسی و تصویب نهایی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 06 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، موسی کنعان‌ پوردر جلسه کمیسیون ماده 5 شهر سرعین اظهار داشت:‌ برای نخستین بار طرح تفصیلی شهر سرعین که نتیجه مطالعات مختلف در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی،گردشگری، جغرافیایی و کالبدی بود، توسط مشاور ذی‌صلاح و پس از بررسی‌های لازم و مناسب تهیه و تصویب شد.

وی افزود: هدف از تهیه طرح تفصیلی این شهر می‌تواند عوامل مهمی از جمله تعیین نحوه استفاده از زمین‌های شهری در سطح محلات مختلف، وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور، میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی واحدهای شهری باشد که به طور حتم می‌توانیم با استفاده از این طرح گام موفقی در این زمینه‌ها برداریم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: از دیگر اهداف استفاده از این طرح می‌توان به اولویت‌های مربوط به بهسازی و نوسازی شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن در چارچوب کلی اهداف و ضوابط طرح جامع شهر سرعین اشاره کرد که نقش چشم‌گیری در این زمینه‌ها خواهد داشت.

کنعان‌پور تصریح کرد:‌ طرح تفصیلی شهر سرعین پس از طی مراحل قانونی و بررسی و تصویب نهایی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ،برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد تا بتوانیم از این طرح در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر به طور مطلوب استفاده نماییم.

وی بیان کرد: استفاده از این طرح می‌تواند ما را در راستای رسیدن به استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شهر سرعین رهنمون شود تا بتوانیم اقدامات لازم و مناسبی را در راستای تحقق و پیشرفت منطقه پیاده‌سازی کنیم و به نتایج موفقی در این زمینه دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار