به دلیل عدم هماهنگی شورای شهر با استانداری اردبیل، معارفه شهردار جدید اردبیل که قرار بود فردا برگزار شود به یکباره لغو شد.
کد خبر: ۶۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 16 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس از اردبیل، در جلسه شامگاه چهارشنبه شورای شهر اردبیل، اعضای شورای شهر اردبیل تصمیم گرفتند تا آیین معارفه شهردار اردبیل را وتو کنند و مراسمی که قرار بود با دعوت گسترده مدیران و مسئولان و جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل و در سالن سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شود به یکباره لغو شد.

در حالی اعضای شورای شهر در جلسه‌ای غیرعلنی بدون حضور خبرنگاران در مورد این موضوع به صحبت و رایزنی پرداختند که گزارش‌های موثق حکایت از آن دارد که ایجاد نوعی تقابل بین شورا و استانداری اردبیل در نرسیدن به یک توافق قابل قبول، باعث شده است تا آیین معارفه حمید لطف‌اللهیان شهردار جدید اردبیل که با رای اکثریت اعضای شورای شهر به این سمت انتخاب شده و حکم او نیز چندین روز از سوی وزیر کشور مورد تایید قرار گرفته است همچنان در بلاتکلیفی باشد.

شهردار جدید اردبیل که پیش از یک ماه است از سوی شورای شهر انتخاب شده، قرار بود هفته گذشته معارفه شود که این مراسم به روز پنج‌شنبه موکول شده بود اما باز هم تودیع و معارفه شهردار اردبیل برای چندمین بار به تاخیر افتاد تا شهردار جدید در ایستگاه معارفه همچنان در انتظار بماند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار