فرمانده سپاه ناحیه خلخال با بیان اینکه اعتماد به رسانه‌ها ناشی از صداقت‌ خبرنگاران است، گفت: وظیفه خطیر خبرنگاران باید دفاع از فرهنگ و هویت کشور باشد.
کد خبر: ۷۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 09 August 2015

مصطفی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به مسئولیت خطیر خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: بیان مشکلات و دردهای واقعی مردم توسط این قشر زحمتکش انجام می‌گیرد و این قشر همواره با حقیقت و پشتکار در صف اول جامعه قرار دارند.

وی حوزه خبر و اطلاع‌رسانی را قابل اهمیت دانست و گفت: مردم جامعه به رسانه اعتماد دارند و این اعتماد ناشی از حقیقت‌جویی و صداقت آنان است که باید این اعتماد همچنان در جامعه اسلامی ما آشکار باشد.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال وظیفه خطیر خبرنگاران امروز را تلاش در جهت تحقق عملی فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و افزود: رسالت خبرنگاران فقط خبر نوشتن و پرداختن به موضوعات خبری و رسانه‌ای نیست بلکه اصلی‌ترین رسالت آنان تبیین عملی فرمایشات مقام معظم رهبری است.

کریمی الگوی اصحاب رسانه و اهل قلم و خبرنگاران را شهید محمود صارمی عنوان کرد و یادآور شد: وظیفه خطیر دفاع از فرهنگ و هویت کشور و رسالت نظام در جامعه اکنون بر عهده خبرنگاران است و این تلاش باید همچنان با تعامل چه در سطح کشور و چه در سطح استان و شهرستان نیز صورت گیرد.

وی با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران شهرستان خلخال بیان کرد: انتظار داریم اخبار شهرستان خلخال که با زحمات فراوان در حوزه‌های مختلف تهیه می‌شود با رعایت اصول خبری، مستند، کارشناسی شده، مفید و گویا در قاب رسانه‌ها جای گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در پایان سخنان خود ضمن تأکید بر تعامل با مسئولان شهرستان گفت: انتظار داریم خبرنگاران که به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین در جامعه با بیان واقعیات جامعه، بی‌حاشیه و بیان مطالب با کمال صحت و سلامت نقش اصلی خود در جامعه را ایفا کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار