عضو شورای شهر سرعین گفت: بنده بارها اعلام کرده‌ام که شهرداری سرعین در بحث جذب سرمایه‌گذاری‌ها دچار ضعف و کم‌کاری شده و این موضوع ربطی به فعالیت شورای شهر ندارد.
کد خبر: ۷۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 17 August 2015

نادر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بنده هیچ بحث فردی یا شخصی در مصاحبه اخیرم با یکی از رسانه‌ها انجام نداده‌ام و برخلاف عده‌ای که می‌خواهند سلیقه‌ای و فردی با موضوع سرمایه‌گذاری و رونق گردشگری برخورد کنند بنده دیدگاه‌های کارشناسی و نقادانه را مطرح کرده و هیچ اتهامی را متوجه فردی نکردم.

وی یادآور شد: هر چند بحث‌های بنده کارشناسی بوده است اما تعدادی از اعضای شورای شهر دیروز در نشستی با خبرنگاران برخی از مباحث را به صورت غیرواقعی و خارج از عرف نشست‌های اعضای شورای شهر حتی بدون دعوت از بنده انجام دادند که جای طرح چنین مباحثی نبوده است.

عضو شورای شهر سرعین گفت: البته من برای نظر همه همکارانم احترام قائل هستم و بر این باورم که مردم باید خود در این باره قضاوت کنند نه اینکه عده‌ای بخواهند از خودشان تعریف و تمجید کنند، چراکه اگر کاری در شورا انجام شده کار دسته‌جمعی بوده و اگر ضعفی نیز وجود دارد باید آن ضعف گفته شود.

ابراهیمی بیان کرد: بنده بر این باورم که در بحث سرمایه‌گذاری بهتر از این می‌توانستیم عمل کنیم و بیشترین کم‌کاری و ضعف را از عملکرد ضعیف شهرداری سرعین در این زمینه می‌دانم و بر این باورم که شورا نسبت به شهردار در این حوزه قصور کمتری دارد، چراکه ما در جلسات مختلف زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم کردیم اما شهرداری سرعین در صدور پروانه و همکاری با سرمایه‌گذاران دچار ضعف و نقص بوده است.

وی بیان کرد: یقین داشته باشیم که با هوچی‌‌گری و برخی فضاسازی‌های کاذب که عده‌ای به راه انداختند نمی‌توان پرده بر روی واقعیت‌ها انداخت و بهتر است با مردم و رسانه‌ها صادق و روراست باشیم و به دور از فضای توهین و تخریب واقعیت‌ها را انعکاس داده و نسبت به انعکاس آنها اقدام لازم را انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار