رییس شورای اسلامی شهر سرعین:
رئیس شورای شهر سرعین با اشاره با اظهارات اخیر نماینده مشگین شهر در مجلس گفت: این اظهارات جنبه تبلیغاتی دارد و متاسفانه این روزها شاهد اظهارنظرهایی پوپولیستی هستیم که می خواهد مردم استان را رودرروی هم قرار دهد.
کد خبر: ۷۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 19 August 2015
رئیس شورای شهر سرعین با اشاره با اظهارات اخیر نماینده مشگین شهر در مجلس گفت: این اظهارات جنبه تبلیغاتی دارد و متاسفانه این روزها شاهد اظهارنظرهایی پوپولیستی هستیم که می خواهد مردم استان را رودرروی هم قرار دهد.
به گزارش تابناک اردبیل، توحید دنیایی با بیان اینکه سرعین نگین چشمه های بهشتی کشور و مشگین شهر با تاریخ کهن خود هر دو افتخاری برای استان محسوب می شوند افزود: توسعه هر یک از مناطق استان در نهایت منجر به اعتلای استان زیبای اردبیل خواهد شد.
روا نیست در آستانه انتخابات با تحریک احساسات مردم شریف موجبات درگیری لفظی هم استانی های عزیزمان شویم.
دنیایی ادامه داد: مقایسه اظهارات نماینده مشگین شهر در شهریورماه سال گذشته با اظهارات اخیر وی نشان می دهد که این سخنان سرشار از تناقض است چه اینکه ایشان سال گذشته سرعین را مانعی برای توسعه مشگین نامیده بود.
وی با تاکید بر اینکه هر نقطه از استان اردبیل ظرفیت هایی دارد شکوفایی آنها در کنار هم به نفع استان است گفت: سرعین با توجه به شهرت جهانی خود گردشگران سنتی خود را دارد که از حضور آنها در سایر مناطق استان مثل بازدید از پل معلق مشگین شهر استقبال می کنیم.
رئیس شورای شهر سرعین با درخواست از رسانه های مشگین شهر در جهت حرکت در راستای الفت مردم استان طبق شعار سال نامگذاری شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت: امیدواریم نخبگان مشگین شهر با تدبیر و درایت در راستای تقویت صنعت گردشگری کل استان و آبادانی مشگین شهر تلاش کنند.
وی در رابطه با واکنش نماینده مشگین شهر به اظهارات خود  اسخ داد: ایشان را که به عنوان یک نماینده مجلس در نهاد قانونگذاری فعال هستند  به مطالعه آیین نامه مالی و ماده 55 قانون شهرداریها دعوت می کنم و بدون شک مردم شریف، مهمان نواز و با فرهنگ مشگین شهر تحت تاثیر این سخنان قرار نخواهند گرفت تا شاهد زندگی توام با مهربانی همه ما با هم و در کنار هم باشیم.
دنیایی در پایان افزود: تاریخ منطقه به خوبی نشان می دهد که مردم استان بخصوص شهرهای سرعین و مشگین شهر با فرهنگ غنی و آگاهی مثال زدنی خود همواره به طور مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی کرده و تحت تاثیر جوسازیها قرار نگرفته اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار