رئیس شورای شهر سرعین گفت: جایگاه سرعین غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۷۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 19 August 2015

توحید دنیایی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: متاسفانه این روزها شاهد اظهارنظرهای پوپولسیتی هستیم که می‌خواهند مردم استان را به هر شکل ممکن رودروی هم قرار دهند.

وی افزود: سرعین به عنوان بهشت چشمه‌های کشور و مشگین‌شهر در تاریخ کهن خود هر دو افتخاری برای استان محسوب می‌شود و با اظهارات نسجنیده نماینده مشگین‌شهر هیچ خدشه‌ای بر جایگاه سرعین وارد نمی‌شود.

رئیس شورای شهر سرعین یادآور شد: توسعه هر یک از مناطق استان در نهایت منجر به اعتلای استان زیبای اردبیل خواهد شد که ضروری است با انسجام و اتحاد کامل مانع از آن شوند که عده‌ای بخواهند از این فضا با اظهارات نسنجیده سوءاستفاده کنند.

دنیایی بیان کرد: روا نیست در آستانه انتخابات با تحریک احساس مردم اسباب درگیری لفظی هم‌استانی‌ها فراهم آید.

وی ادامه داد: مقایسه اظهارات نماینده مشگین‌شهر در شهریور ماه سال گذشته با اظهارات اخیر وی نشان می‌دهد که این سخنان سرشار از تناقص است، چراکه این فرد سال گذشته سرعین را مانعی در مسیر توسعه مشگین‌شهر نامیده بود.

رئیس شورای شهر سرعین گفت: هر نقطه از استان اردبیل ظرفیت‌هایی دارد که شکوفایی آنها در کنار هم به نفع استان است.

دنیایی تصریح کرد: سرعین با توجه به شهرت جهانی خود گردشگران سنتی خود را دارد که از حضور آنها در سایر مناطق استان به ویژه بازدید از پل معلق مشگین‌شهر استقبال می‌کنیم.

وی از رسانه‌های مشگین‌شهر خواست تا در مسیر حرکت در راستای الفت مردم استان بر اسا شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده به همگرایی و وحدت بیشتر کمک کنند.

رئیس شورای شهر سرعین در واکنش به اظهارات نماینده مردم مشگین‌شهر افزود: اسدی که به عنوان یک نماینده مجلس در نهاد قانون‌گذاری فعال است بهتر است آیین‌نامه مالی و ماده 55 قانون شهرداری‌ها را مطالعه کند و بدون شک مردم میهمان‌نواز و با فرهنگ مشگین‌شهر تحت تاثیر سخنان وی قرار نمی‌گیرند.

دنیایی گفت: تاریخ منطقه به خوبی نشان می‌دهد مردم استان به ویژه شهرهای سرعین و مشگین‌شهر با فرهنگ غنی و آگاهی مثال‌زدنی خود همیشه به طور مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی کرده و تحت تاثیر جوسازی‌های قرار نگرفته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار