رئیس شورای شهر سرعین گفت: شورا و شهرداری سرعین 10 برابر سال‌های گذشته در سال جاری در حوزه عمران و خدمات‌رسانی به هموطنان و مسافران و گردشگران گام‌های جدی و اساسی را برداشته است.
کد خبر: ۸۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 26 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، توحید دنیایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در سرعین اظهار کرد: ما در شش حوزه با 80 محوریت عمران و آبادانی، زیباسازی و توسعه فضای سبز را در شهر سرعین با سرعت و محدودیت به انجام رساندیم و در این 22 ماه به بیش از 80 درصد اهداف، برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه شهرداری سرعین در کنار اجرای پروژه‌های زیربنایی به ویژه تکمیل کمربندی، جدول‌گذاری، آسفالت‌ریزی، احداث پارک‌ها و بوستان‌های جدید سعی کرده است تا کارهای روزمره نظیر جمع‌آوری و پسماند به شایستگی به انجام برسد، گفت: احداث پارک 12 هکتاری در سرعین به سرانجام رسیده و از خرداد ماه اهالی این شهرستان و گردشگران و مسافران از نتایج و ثمرات آن استفاده می‌کنند.

رئیس شورای شهر سرعین تمرکز اصلی شورا و شهرداری سرعین را بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، به سرانجام رساندن کارهای زیربنایی به دور از هرگونه حاشیه‌سازی و طرح مباحث اختلافی اعلام کرد و افزود: همچنان اعضای شورای شهر و شهردار سرعین عزم جدی‌اش بر این است تا در دو سال باقیمانده از شورای چهارم بتواند با همان رویکرد و نگاه توسعه‌ای اهداف و برنامه‌ها را پیگیری کرده و سال به سال بر اساس بودجه‌ریزی که در شورا انجام می‌شود کارها به بهترین شکل به انجام برسد.

دنیایی روند افزایشی بودجه شهرداری سرعین را در دو سال اخیر از یک رقم 5 میلیارد تومان به بیش از 15 میلیارد تومان یادآور شد و بیان کرد: امسال از محل اعتبارات دولتی قرار است به شهرداری سرعین 100 میلیون تومان اعتبار بدهند که قطعا تخصیص آن متفاوت از وعده داده شده خواهد بود.

این مسئول با ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها در پرداخت سهم شورا و شهرداری سرعین به تخصیص سهمشان از محل آب‌های گرم گفت: با پیگیری‌هایی که شورا و شهرداری انجام داده‌اند بالاخره قرار است شرکت آب منطقه‌ای سهم تعیین شده شورا و شهرداری سرعین را از محل درآمد آب‌های گرم اختصاص دهد که از این محل یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل سهم سال گذشته اختصاص یافته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
ببخشین این کمربندی کجا تکمیل شده ما نمی دونیم - کدام پارکها احداث شده - دوسه تا گل کاشتن پارسال چراغ زدن امسال تعویض کردین این حرفا زشت مردم مثل شما ...نیستن
بک مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
با درآمدی آبگرم های سرعین دارد شهر اصلا بهره ای نبرده پیاده روها خراب یک سکو ویا صند لی ویا پارک درست و حسابی هیچکدام در شهر نبود من چند روز آنجا بودم یک رفتگر ندیدم که شهر را جارو کند . راستی آقای شهردار حیف است که بگویم سرعین بادرآمدی که از آبگرمش دارد شهر ثروتمندی است که فقیرانه زندگی میکند .امیدوارم سال دیگر که آمدم این رسیدگی ها انجام شده باشد. راستی هیچ فکر کر دید اگر همین گاو مزش گلی در یک روستای ترکیه بود چی میشد آنقدر آب نما و سکوهای سنگی و سنگ فرش پیاده رو درست میکردند که سالانه میلیون ها اروپایی ا ونجا بیان وبه یورو پول خرج کنن و درامد مردم بالا بره . شما را قسم میدم به خدا از این نعمت الهی بهره بگیرید برای اهالی شهر پون از قدیم گفته اند شکر نعمت نعمتت افزون کند قدر نعمت های سرزمینمان را بدانیم. اجر شما با خداوند در راه خدمت به بندگان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار