فرماندار شهرستان سرعین گفت: با رویکرد گردشگری و خدمات در شهر سرعین در سال‌جاری موفق شدیم برای 360 نفر از متقاضیان اشتغال مولد ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 30 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عاطف ناصری صبح امروز در گرامیداشت هفته دولت در جمع مردم سرعین اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی که مردم ما در مناطق مختلف با آن روبه‌رو هستند بیکاری فرزندان و جوانانشان است که به یک درگیری ذهنی نیز برای مسئولان و خدمتگزاران دولت تدبیر و امید تبدیل شده است.

وی افزود: با کمبود امکانات و منابع، دولت به تنهایی قادر نیست در این باب حرکت تحول‌آفرینی را انجام دهد اما موظف هستیم زیرساخت‌های لازم را برای ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه در سرعین محور توسعه توجه به گردشگری آن هم گردشگری سلامت و اکوتوریسم است، یادآور شد: ما در این زمینه در کنار مدرن‌سازی آب‌های گرم، راه‌اندازی هتل‌ها و مراکز اقامتی، تاسیسات تفریحی و گردشگری و همچنین برخی از طرح‌های سرمایه‌گذاری عظیم حوزه گردشگری را آغاز کردیم و سعی‌مان بر این است تا حرکت جدی و راستین در حل مشکلات و موانع به وجود آوریم.

ناصری با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهر سرعین تصریح کرد: این شهر که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر است و تا 20 برابر ظرفیت خود مسافر و گردشگر پذیرش می‌کند با تکمیل برخی از طرح‌ها و افتتاح آن زمینه حرکت تحول‌آفرینی در سرعین به عنوان قطب گردشگری ایران فراهم می‌آید.

این مسئول ادامه داد: به همین مناسبت 21 پروژه را در شهرستان سرعین در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و زیربنایی به بهره‌برداری رسانده و تحویل مردم می‌دهیم که عمده این پروژه‌ها گازرسانی، راه روستایی، عمران شهری و روستایی و همچنین مدرن‌سازی آب‌های معدنی است.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: ما در مناسبت‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی را تکمیل کرده و تحویل مردم می‌دهیم و تلاش بر توسعه سرمایه‌گذاری‌ها به ویژه سرمایه‌گذاری‌‌های بخش خصوصی است.

ناصری بیان کرد: در ایجاد اشتغال 360 نفر در این شهرستان در پنج ماه نخست امسال 66 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

وی از افزایش ورود گردشگران به سرعین در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شهریور ماه فصل پرترافیک حضور گردشگران در سرعین است قطعا با افزایش ورودی مسافران به این شهر آنها طالب خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و شایسته‌تر خواهند بود.

فرماندار شهرستان سرعین یادآور شد: ما در این شهرستان با رویکرد توسعه متوازن سعی‌مان بر این است تا در همه مناطق یک حرکت تحولی و خوبی را شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار