به روایت تصویر؛
در مراسمی که عصر امروز در شهر سرعین برگزار شد، با حضور معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور و معاون امور عمرانی استانداری اردبیل آغاز شد. این همایش عصر فردا به کار خود پایان می‌دهد و قرار است طی امروز و فردا دوره‌ها و پایگاه‌های آموزشی نیز برای مدیران دفاتر شوراهای استانداری‌های سراسر کشور برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵ 03 September 2015

 به گزارش تابناک اردبیل،در مراسمی که عصر امروز در شهر سرعین برگزار شد، با حضور معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور و معاون امور عمرانی استانداری اردبیل آغاز شد.

شایان ذکر است؛ این همایش عصر فردا به کار خود پایان می‌دهد و قرار است طی امروز و فردا دوره‌ها و پایگاه‌های آموزشی نیز برای مدیران دفاتر شوراهای استانداری‌های سراسر کشور برگزار شود.

دومین نشست مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های کشور در سرعین برگزار شد دومین نشست مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های کشور در سرعین برگزار شد دومین نشست مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های کشور در سرعین برگزار شد دومین نشست مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های کشور در سرعین برگزار شد دومین نشست مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های کشور در سرعین برگزار شد 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار