فرماندار اردبیل گفت: اکثر تغییر و تحول مدیران در دولت یازدهم به صورت استانی و شهرستانی انجام شده به طوری که 100 درصد فرمانداران و بخشداران در مرکز استان تغییر پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 21 September 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: ادبیات دولت یازدهم با ادبیات دولت قبلی متفاوت است، چراکه سیاست ما کم حرف زدن و بیشتر عمل کردن است و قصد داریم بدون سیاسی‌کاری و مانور دادن کار اجرایی انجام داده و جنبه کیفی کار را نیز در نظر بگیریم.

وی پرهیز از حاشیه‌پردازی‌ها و دور بودن از نقدهای تخریبی گذشته را سیاست دولت و مسئولان استانی اعلام کرد و گفت: ما بدون اینکه بخواهیم عملکرد گذشتگان را تخریب کنیم در تلاش هستیم تا به پیشبرد اهداف خودمان متمرکز شویم، چراکه خوشایند مدیران دولت یازدهم نیست که کارهای گذشته را بزرگنمایی کنند و این تحلیل‌ها و بررسی‌ها کار اهالی رسانه و مطبوعات و تحلیل‌گران و نقادان و صاحب‌نظران است و وظیفه ما توجه به انجام کار با کیفیت مطلوب است تا با جلوگیری از تخریب بتوانیم با کارآمدی حرکت کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل یادآور شد:‌ رویکرد دولت یازدهم رویکرد کاری و حرکت در مسیر توانمندسازی فعالیت‌ها و برنامه‌هاست و به هیچ‌وجه مدیران و مسئولان دولتی درصدد تخریب عملکرد دولت‌های گذشته نیستند بلکه با تکیه بر توانمندی خود سعی دارند حرکت رو به جلویی را در جامعه احساس کرده و تجربه کنند.

زنجانی درمورد تغییر مدیران به عنوان یک انتظار بجا و به حق دولت یازدهم تصریح کرد: دولت تا 100 درصد فرمانداران، بخشداران و 70 درصد مدیران سطوح بالا و میانی استان را تغییر داده و به تبع آن در شهرستان اردبیل ما جابه‌جایی‌ها را شاهد بودیم که به هیچ‌وجه این جابه‌جایی‌ها مغرضانه یا سیاسی و جناحی نبوده است.

این مسئول افزود: ما بر اساس توانمندی هر فرد جابه‌جایی را انجام دادیم و اگر تعدادی نیز از دولت گذشته بر سر کار هستند اغلب به دلیل غیرسیاسی بودن آنها، توانمندی خود مدیران و یا در آستانه بازنشستگی بودن آنها است که تغییرات تاکنون انجام نشده ولی سعی کردیم این تغییرات را با یک نگاه واقع‌بینانه درست و انتصاب‌های جدید به شکل منطقی و معقول انجام دهیم.

فرماندار اردبیل ادامه داد: دولت از همه جناح‌ها و حتی از ستادهای کاندیداهای رقیب نیز افراد متخصص را بر سر کار قرار داده و یارگیری خود را انجام داده است.

زنجانی بیا کرد: در استان اردبیل نیز تمام عزل و نصب‌ها با تایید مقام عالی استان انجام شده و شخص استاندار مسئولیت تمام این تغییر و تحولات را بر عهده گرفته است.

وی گفت: دولت قصد تقابل یا تضاد رفتاری با سایر نهادهای غیراجرایی را ندارد و اگر قرار بر روند بهتر امور است این امر با هم‌افزایی و همدلی بیشتر در سطح استان و شهرستان در حال انجام است.

ملاحظات سیاسی و انتخاباتی در توزیع اعتبارات نمایندگان مجلس به حداقل رسیده است

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل در مورد توزیع اعتبارات ماده 180 از محل نمایندگان استان یادآور شد: در سال اول این توزیع اعتبارات با نظر مساعد نمایندگان مجلس و در قالب تصمیم‌‌گیری کمیته برنامه‌ریزی انجام شده و ما سعی کردیم تا نظر سازنده نمایندگان را در هزینه‌کرد این مبالغ در نظر بگیریم.

زنجانی عنوان کرد: 10 میلیارد تومان اعتباری که اختصاص یافته به نمایندگان بوده عمدتا در بخش‌های پروژه‌های زیربنایی و عمران و آبادانی روستاها هزینه شده و امسال نیز توزیع اعتبارات بدون ملاحظات سیاسی و انتخاباتی در قالب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: به صلاح نمایندگان نیست که در حوزه اجرا ورود پیدا کنند، چراکه کار اجرایی نواقصات، اشکالات و نارسایی‌های خود را دارد و صلاح نیست که نمایندگان در سال انتخابات در این حوزه ورود پیدا کنند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: ما تمام تلاش را به کار گرفتیم تا هم اعتبارات نماینده از محل ماده 180 و هم اعتبارات شهرستانی در مسیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بدون آغاز پروژه جدید و انجام کیفی کارها هزینه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
آقای زنجانی درجهادکشاورزی استان اردبیل این سخنان شما صدق نمی کننداکثریت مدیران ومعاونان این ادراه بزرگ ازدولت قبل هستندوتغییراتی خاص صورت نگرفته اتفاقا"بسیاری ازطرفدران دولت یازدهم درجهاد درحاشه قراردارندهم تخصص دارندوهم توانمندهستندبهای داده نمی شودمعلوم نیست چرا؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار