مسئول سازمان مدارس الگوی صالح استان اردبیل گفت: سازمان بسیج مستضعفین در کشور با تأسیس مدارس الگوی صالح در راستای تحول بنیادی آموزش و پرورش اقدام کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ 09 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علی لطفی امروز (۲۰ خرداد ماه) در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه در مدارس الگوی صالح، فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی انجام می‌شود، اظهار کرد: در سه سطح طبق اعلام آموزش و پرورش با همکاری کانون مساجد، کانون فرهنگی و پرورشی کودکان و کانون‌های بسیج آموزش دانش‌آموزان فعالیت می‌شود. در سطح ابتدایی، ارتقای سطح تفکر دانش‌آموزان با موضوع‌پروری در اتاق‌های بازی با اسباب‌بازی‌ها زیر نظر مربیان انجام می‌شود، در سطح متوسطه اول، آشنایی با یک حرفه و مهارت با انتخاب رشته مورد علاقه دانش‌آموز انجام می‌شود. در سطح متوسطه دوم، مهارت مشخص برای دانش‌آموزان با هدف اشتغالزایی و کار آموزش داده می‌شود که این جزو اهداف عالیه سازمان مدارس الگوی صالح است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌ها و محفل‌های قرآنی، ارتباط با مساجد، تریبون آزاد برای ارتباط گیری اجتماعی و برگزاری مسابقات با موضوع‌های عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی و اردو‌های تربیت کوثری از دیگر اقدامات معمول در این مدارس است.

لطفی از برگزاری دوره‌های سواد و بصیرت رسانه‌ای در دوره متوسطه دوم خبر داد و افزود: برای خانواده دانش‌آموزان، کارگاه به‌صورت عمومی با موضوعات سواد رسانه‌ای در کنار مشاوره خانواده و تحصیلی انجام می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار