مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ساماندهی نیروی انسانی بر اساس نیاز و یا عدم نیاز مناطق و نواحی انجام شده و هیچ مشکلی در تامین نیروی مدارس نداریم.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 26 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل با اقدامات مناسبی که در خصوص پروژه مهر انجام داده است مهر خوبی را آغاز کرده و بدون مشکل خاص برنامه‌ریزی‌ها در مدارس در حال انجام است.

وی افزود: استان اردبیل با دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کار خود را در خصوص پروژه مهر آغاز کرده و با تشکیل ستاد و کار گروه ویژه در سطح استان اقدامات لازم در این پروژه را به انجام رسانده است.

سپهری با بیان اینکه آموزش و پرورش اردبیل آمادگی لازم بهار علم و دانش را آغاز کرده عنوان کرد: 225 هزار دانش‌آموز به همراه 19 هزار فرهنگی در 3 هزار واحد آموزشی مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

وی با اشاره به نظارت اداره کل آموزش و پرورش بر روند اجرایی پروژه مهر در سطح استان بیان داشت: نظارت بر عملیاتی شدن پروژه مهر در سطح استان طی دو مانور در مناطق و نواحی انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: اکیپ‌های بازدید کننده از مناطق و نواحی در این دو مانور مشکلات و نواقصات را احصا کرده و طی جلسه‌ای از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواسته شد تا برای حل این مشکلات اقدام کنند.

سپهری با بیان اینکه شعار سال تحصیلی در استان برگرفته از نامگذاری سال جدید مقام معظم رهبری با عنوان « دولت و ملت، همدلی و همزبانی » است، تصریح کرد: شعار سال تحصیلی در استان با عنوان « بالندگی آموزش و پرورش با تدبیر و همدلی » انتخاب شده است که امیدواریم با این شعار در آموزش و پرورش استان همدلی و هم زبانی را در سال تحصیلی جدید به وجود بیاوریم و موجب بالندگی آن شویم.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به اقدامات کمیته تعمیر و تجهیز در استان عنوان کرد: شکی در این نیست که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تلاش‌های زیادی را در خصوص فضاهای آموزشی و یا تجهیز و آماده سازی آنها انجام شده است اما با این وجود هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که حل این مشکلات نیاز به اراده و تلاش مضاعف دارد.

سپهری همچنین به اقدامات استان در خصوص ثبت نام و توزیع کتاب اشاره کرد و افزود: همکاران ما در اداره کل و مناطق و نواحی در بحث ثبت نام بسیار خوب عمل کردند و همه موارد در سیستم سناد درج شده است و با توزیع به موقع کتب درسی در سطح استان هیچ دانش‌آموزی مهر را بدون کتاب آغاز نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود در خصوص ساماندهی نیروی انسانی گفت: معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل در بحث ساماندهی نیروی انسانی تلاش مضاعف داشته است به طوری که تمام نقل و انتقالات با احتساب نیاز و عدم نیاز مناطق و نواحی به انجام رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار