مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دولت در حل مشکلات معلمان مصمم و جدی است.
کد خبر: ۱۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲ 07 March 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در جمع اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: جامعه‌ای که در آن مقام معلمی ارج نهاده شود، مطمئن باشیم که از آسیب‌های تربیتی بدور بوده و نجات می‌یابد.

وی تصریح کرد: این حرکت به یقین در سایه همدلی و همکاری هر دو ناحیه صورت گرفته که موجب افزایش کیفیت تحصیلی و تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: امیدوارم مشابه چنین جلساتی در سایر زمینه‌ها پیش‌بینی شود تا از خرد جمعی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده شود.

سپهری با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ادبیات و گفتمان جدیدی در جامعه حاکم شده است، افزود: مطمئناً امروزه شاهد برقراری تعاملات گسترده هم در داخل و هم در خارج از کشور هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ادبیاتی که دولت در تعاملات و ارتباطات به کار می‌‌برد برخاسته از ارزش‌گذاری و تکریم انسان‌هاست و این همان مدیریت اسلامی است.

سپهری اضافه کرد: چنین مدیریتی تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد و در سایه چنین مدیریتی است که محبوبیت ایران در بین کشورهای منطقه افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: با حمایت‌های مقام معظم رهبری از برنامه‌های دولت و همچنین هماهنگی و همدلی که در بین قوای سه‌گانه وجود دارد، امید است برای حل مشکلات کشور قدم‌های جدی برداشته شود.

سپهری در ادامه گفت: وزارت آموزش و پرورش نیز با تأسی از سیاست‌های دولت در جهت انجام امورات و تحقق سیاست‌های عقلانی و بدور از هرگونه شتاب‌زدگی و پرهیز از هرگونه اجرای برنامه‌های نمایشی گام‌های بزرگی برداشته است.

وی افزود: با انسجام مجموعه‌ای که داریم در آینده شاهد کارهای بزرگی در آموزش و پرورش هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان با اشاره به همکاری و مساعدت مسئولان استان با آموزش و پرورش، یادآور شد: تمامی مسئولان استانی و در رأس آنها استاندار اردبیل در تلاش هستند مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان را مرتفع سازند تا فرزندان این خطه از شرایط آموزشی خوب برخوردار باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار