مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: 630 طرح اشتغال و خودکفایی در اردبیل اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲ 07 March 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه بررسی اشتغال کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: با توجه به آمار و بررسی‌های صورت گرفته یک سوم طرح‌های اشتغال انجام شده توسط کمیته‌ امداد استان در سطح شهرستان اردبیل به مرحله‌ اجرا درآمده است.

 وی تصریح کرد: در سال‌جاری کمیته امداد در سطح شهرستان اردبیل بیش از 630 طرح اشتغال و خودکفایی را اجرا کرده است. مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: برای اجرایی شدن این تعداد طرح بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مجریان طرح‌ها پرداخت شده است.
قدیمی تحقق این امر مهم را مرهون برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف امدادگران کمیته‌ امداد عنوان کرد و افزود: کمیته‌ امداد پس از اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان در بازدیدهای دوره‌ای از طرح‌های ایجاد شده توسط ناظران و کارشناسان حوزه، راهکارهای علمی و عملی را برای افزایش بازدهی طرح‌های ایجاد شده به مجریان ارائه می‌کند که این امر موجب پایداری اشتغال و خودکفایی آنها می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال‌جاری بیش از 53 میلیون تومان نیز برای رفع سوءتغذیه کودکان زیر شش سال خانواده‌های کمیته امداد اردبیل هزینه شده است، بیان کرد: این مبلغ پرداختی در قالب سبد غذایی بین 123 کودک زیر شش سال مبتلا به سوءتغذیه توزیع شده است. قدیمی با بیان اینکه سبد غذایی در دوره زمانی معین بین کودکان دچار سوءتغذیه توزیع می‌شود، اضافه کرد: سبد غذایی شامل عدس، تخم مرغ، حبوبات، گوشت و سیب‌زمینی است که به خانواده‌های دارای کودکان مبتلا به سوءتغذیه تحویل داده می‌شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه در رفع مشکل سوءتغذیه خانواده‌های تحت حمایت کارگاه‌های آموزشی متعددی برگزار می‌شود، گفت:‌ در قالب این کارگاه‌های آموزشی تغذیه سالم و استفاده از غذاهای انرژی‌زا به آنها آموزش داده می‌شود تا کمتر شاهد سوءتغذیه در بین کودکان باشیم. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار