مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل در اجرای پروژه مهر با هدف بازگشایی مطلوب مدارس جزء استان‌های ممتاز و برتر در ارزیابی وزارتی شناخته شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸ 27 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: بیش از 6 ماه برای اجرای مطلوب پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی با نشاط برنامه‌ریزی‌های کیفی و کمی را انجام دادیم و سعی و تلاشمان بر این است تا در چهار بخش ساماندهی فضای آموزشی، نیروی انسانی، ثبت‌نام دانش‌آموزان و همچنین تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز با تدبیر مناسب عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ما سال تحصیلی کم دغدغه‌ای را همراه با حضور و همراهی خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان شاهد هستیم به‌طوریکه در ارزیابی‌های مختلف توانسته‌ایم امتیازهای شاخصی را به دست آوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در ارزیابی‌های وزارتی، استان اردبیل در مورد فعالیت‌های پروژه مهر 95 – 94 موفق شد در ردیف استان‌های عالی کشور قرار گیرد.

سپهری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که در مورد پروژه مهر امسال در استان انجام گرفت، زمینه همدلی و همکاری مضاعف در جهت یک بازگشایی در سطح عالی فراهم شد.

وی بیان کرد: در بازدید‌های وزارتی که از عملکرد استان در پروژه مهر صورت گرفت، این امر مشهود بود.

سپهری اضافه کرد: استان اردبیل از حداکثر 100 امتیاز نمره کل 93.56 امتیاز را در پروژه مهر 94 به خود اختصاص داده که با کسب این امتیاز، استان اردبیل در ردیف استان‌های عالی قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار