معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش آموزان این استان حتی در دور افتاده ترین مناطق در دومین المپیاد ورزشی حضوری پر رونق دارند.
کد خبر: ۱۲۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 14 November 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل ، علیرضا گلشن روز شنبه افزود:
سال گذشته حدود 70 درصد دانش آموزان در این المپیاد زیرپوشش قرار گرفتند ولی امسال المپیاد ورزشی در روستاها ، مناطق دورافتاده و مدارس استثنایی استان برگزار می شود.
او اظهار کرد: در مدارس استثنایی پاراالمپیاد برای دانش آموزان چند معلوله و معلول ذهنی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه به دلیل همزمانی با ایام محرم آیین افتتاحیه المپیاد با تاخیر برگزار شد افزود: امسال تمام نواحی و مناطق آموزشی درگیر این موضوع شدند تا استعدادهای ورزشی دانش آموزان به شکل مطلوب شناسایی شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با تاکید به انتخاب رشته های مجاز ورزشی در مدارس ، نحوه استعداد یابی دانش آموزان را از طریق معلمان تربیت بدنی خواهر و برادر ذکر کرد.
وی گفت: دانش آموزان مستعد برای تمرین های ورزشی به کانون های ورزشی ویژه آموزش و پرورش هدایت می شوند تا در قالب غنی سازی اوقات فراغت و در ساعات غیر آموزشی به تمرین های ورزشی بپردازند.
او همچنین از برگزاری منظم و نظارت مستمر بر نحوه برگزاری المپیاد در تمام مدارس استان خبر داد و افزود: اختتامیه المپیاد درون مدرسه ای نیمه دوم اردیبهشت سال آینده خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار