مدیر کمیته امداد اردبیل:
مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: بیش از 600 نوعروس چشم انتظار همت خیرین و نیکوکاران هستند تا با تأمین جهیزیه راهی خانه بخت شوند.
کد خبر: ۱۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 07 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه پشتیبانی از خانواده‌های نیازمند در اردبیل اظهار کرد: در آستانه سالروز میلاد حضرت زهرا (س) قرار داریم و شایسته است خانواده‌ها و افراد توانمند جامعه در تبعیت از این بانوی بزرگ سعی کنند تا با آسانی و سادگی زمینه تدارک جهیزیه و شروع زندگی راحت را برای زوجین و جوانان فراهم کنند.

وی از پرداخت نزدیک به چهار میلیارد ریال کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه و هدیه‌ ازدواج به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل تصریح کرد: این مقدار مساعدت برای 273 نفر از نوعروسان و فرزندان ذکور خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

قدیمی با اشاره به اینکه کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه برای 220 نوعروس و همچنین ازدواج مجدد 21 بانوی تحت حمایت پرداخت شده است، گفت: بابت کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه‌ این تعداد از مددجویان بالغ بر چهار میلیارد و 820 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بالغ بر 160 میلیون ریال نیز در قالب هدیه‌ ازدواج برای 32 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 300 نوعروس تحت حمایت برای دریافت تأمین جهیزیه در نوبت قرار دارند، از خیرین و نیکوکاران اردبیلی خواست تا با کمک و مساعدت‌های خود این نهاد را در این امر مهم یاری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار