مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیشترین اسکان فرهنگیان در ناحیه یک اردبیل اتفاق افتاده که با تدارک مدارس مناسب امکان اسکان مطلوب‌تر را فراهم کردند.
کد خبر: ۲۰۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 26 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، احمد ناصری  در جریان بازدید از روند اسکان فرهنگیان در سرعین اظهار کرد: بعد از نواحی یک و دوی آموزش و پرورش اردبیل، بیشترین اسکان در شهر سرعین اعم از خانه معلم و مجموعه مدارس تدارک دیده شده در این شهر انجام شده و رضایت‌مندی فرهنگیان نیز از اسکان نوروزی 95 مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون از شش استان کشور بیشترین مسافران فرهنگی وارد استان اردبیل شدند، تصریح کرد: ما تاکنون بیشتر مسافر را از استان آذربایجان‌شرقی در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد:‌ تا این لحظه بیش از دو هزار و 753 خانوار فرهنگی از استان‌های مختلفی همچون آذربایجان‌شرقی، غربی، اصفهان، البرز،‌ تهران و مازندران وارد استان اردبیل شده و در ستادهای اسکان پذیرش شدند.

ناصری افزود: ما میزبان 14 هزار و 62 نفرروز میهمان تا این لحظه در ستادهای اسکان بودیم که انتظار می‌رود در هفته دوم سفرهای نوروزی بر تعداد مسافران و گردشگران فرهنگی افزوده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بعد از اولویت جامعه شریف فرهنگیان، ما آمادگی داریم سایر مسافران و گردشگران را نیز پذیرش کنیم به شرط آن که مکان‌های تدارک دیده شده ما پاسخگوی نیاز گردشگران و مسافران باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: طی دیروز و امروز بیشترین اسکان در 19 ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان به ثبت رسیده و تا 13 فروردین‌ماه ستادهای اسکان ما دایر بوده و در روز 13 فروردین نیز ما از ظرفیت اردوگاه مقدس اردبیلی که در جاده اردبیل – سرعین واقع شده در میزبانی فرهنگیان و خانواده‌های آنها استفاده می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار