استاندار اردبیل گفت: باید مدارس نیمه‌تمام اردبیل برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود تا بتوانیم شاهد راه‌اندازی این مدارس در سطح استان باشیم.
کد خبر: ۲۱۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 11 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مجید خدابخش در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: باید مدارس نیمه‌تمام اردبیل برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود تا بتوانیم شاهد راه‌اندازی این مدارس در سطح استان باشیم و پس از تکمیل خدمات آن بخش خریداری شود.

وی با اشاره به برگزاری شایسته و موثر طرح شهاب در مدارس استان اردبیل بیان کرد: طرح شهاب که به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در مدارس اجرا می‌شود انتظار می‌رود در استان اردبیل توسعه یافته و دانش‌آموزان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد تا استعدادها و توانمندی‌های آنها توسعه یابد.

استاندار اردبیل در مورد راهکارهای وصول درآمدهای قانونی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ برای این امر باید کارگروهی برای چگونگی وصول درآمدهای قانونی آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری در آموزش و پرورش تشکیل شده و در این زمینه با اتخاذ تصمیمات لازم اقدامات اساسی را انجام دهند.

خدابخش با قدردانی از اقدامات خیران و افراد نیکوکار برای توسعه و تجهیز مدارس و پروژه‌های آموزشی و علمی در سطح استان تصریح کرد: برای ارج نهادن به تلاش‌های خیران مدرسه‌ساز باید از تغییر نام مدارس خیرساز از نام سازنده به نام دیگر توسط آموزش و پرورش خوداری شود تا این امر زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه شود.

وی با تاکید بر قدردانی از معلمان شایسته و برتر استان اردبیل در روز معلم افزود: با برنامه‌ریزی و هدفگذاری مناسب باید برنامه‌های این هفته به نحو مناسبی برگزار شده و از تلاش‌ها و زحمات قشر تلاشگر معلم قدردانی و تجلیل شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار