معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: استفاده از اموال و امکانات بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۲۱۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 20 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، یوسف خدادادی عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: ما در حالی از فردا وارد فاز جدیدی از ایام قانونی تبلیغات انتخاباتی می‌شویم که بهتر است نامزدها و طرفداران آنها برخی از موارد را در مرحله تبلیغات انتخاباتی رعایت کنند.

وی، رعایت این موارد قانونی، شرعی و اخلاقی را ضروری بیان کرد و گفت: باید فضای انتخاباتی استان اردبیل از تخریب، توهین، افترا و تهمت که هم جرم بوده و شرعاً حرام است، به دور باشند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، ممنوعیت استفاده از اموال و امکانات بیت‌المال را یادآور شد و افزود: نصب هرگونه اقلام تبلیغاتی در فضاهایی که ممنوعیت در آنها وجود دارد، صحیح و منطقی به نظر نمی‌رسد.

خدادادی با بیان اینکه باید در اجرای قانون همه یکسان دیده شوند و تبعیضی در این زمینه وجود نداشته باشد، تصریح کرد: فضای انتخاباتی در استان اردبیل قطعاً با همراهی خود کاندیداها به دور از فضای مسموم و تخریبی یک فضای سالم مطلوبی است که قطعاً با رعایت بسیاری از موازین سعی می‌شود تا در چارچوب موازین قانونی، شرعی و اخلاقی نامزدهای انتخاباتی با هم رقابت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هر چقدر فضای انتخابات سالم باشد رغبت و انگیزه مردم به حضور بیشتر است و آنها با آرامش و اطمینان‌ خاطری به کاندیدای مورد نظرشان رأی می‌دهند و مانع از ایجاد فضاهای تنش‌آفرین حتی در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فضاها می‌شوند.

خدادادی اضافه کرد: باید در این زمینه راهکار درست و منطقی نیز پیش‌بینی شود تا به صورت منطقی اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها با شکل صحیح و درست به انجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار