مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یک هزار و 914 یتیم در استان اردبیل در انتظار حامی هستند تا زمینه حمایت همه‌جانبه آنها فراهم آید.
کد خبر: ۲۴۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 07 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در جلسه تشریح و تبیین برنامه‌های کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی در حمایت از افراد نیازمند و ایتام بدون سرپرست توسط خیرین انجام شده که همچنان نیازمند استمرار این حرکت معنوی در استان اردبیل هستیم.

وی با بیان اینکه در قالب جشن رمضان امسال نیز تلاش خواهیم کرد تا خانواده‌های نیازمند و ایتام آل محمد تحت حمایت و پوشش کامل حامیان قرار گیرد، افزود: با اجرای طرح اکرام انتظار می‌رود ایتام بدون حامی که در حال حاضر مورد حمایت کمیته امداد هستند از سرپرستی این حامیان بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار و 914 یتیم در استان اردبیل در انتظامی حامی هستند تا زمینه حمایت همه‌جانبه آنها فراهم آید.

زلالی با بیان اینکه به مانند سال‌های گذشته در ماه پرفضیلت رمضان برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها اجرای طرح مفتاح‌الجنه است که در قالب این طرح همنشینی و مجالست افراد توانمند و خیرخواه را در کنار افراد نیازمند شاهد خواهیم بود که سعی این افراد خیرخواه این است تا بخشی از نیازهای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد را تامین کنند.

وی از برپایی سفره‌های احسان و اطعام در اکثر مساجد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در ماه ضیافت الهی و در قالب سفره‌های کریمانه خیرین سعی بر این است تا بیش از 31 هزار و 500 خانوار در قالب 6 هزار و 700 نفر از غذای گرم یا جیره غذایی مناسب در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل تامین هزینه‌های برپایی سفره‌های اطعام و احسان را از سوی خیرین و افراد توانمند جامعه یادآور شد و گفت: در قالب سفره‌های افطار گروهی و همنشینی اغنیا و فقرا سعی بر این است تا بهترین فضا و بستر برای همراز شدن نیازمندان جامعه و کمک‌های واقعی را از سوی خیرین شاهد باشیم.

زلالی با بیان اینکه نهاد انقلابی کمیته امداد آمادگی دارد تا با همکاری و همراهی خود خیرین در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف فعالیت کند، تصریح کرد: ما سال گذشته با استفاده از ظرفیت 3 هزار و 750 خیر و حامی مالی موفق شدیم حمایت از 4 هزار و 563 یتیم را عهده‌دار شویم.

وی بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح اکرام و ایتام، طرح محسنین نیز با هدف حمایت از خانواده‌های با سرپرست به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی سعی بر این است تا زمینه حامی‌یابی برای این خانواده‌ها را نیز فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: در قالب طرح محسنین تعداد 2 هزار و 650 خانواده نیازمند مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در سرکشی و دلجویی از خانواده‌های ایتام امسال سعی داریم تا 900 خانوار را در اولویت اجرای طرح مفتاح‌الجنه قرار دهیم.

زلالی با اشاره به برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در ماه رمضان و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) یادآور شد: به مدت یک هفته پایگاه‌های ما در میدان اصلی شهر دایر خواهند بود و با ثبت‌نام از حامیان و خیرین سعی بر این است تا حمایت‌های واقعی را از این خانواده‌ها انجام دهیم تا در قالب این ایستگاه‌ها فروش محصولات تولیدی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار