با حضور مسئولان استانی مانور مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری در میدان پلیس اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵ 02 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوسف خدادادی‌ معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری استان اردبیل در جریان برگزاری مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری در میدان پلیس اردبیل اظهار داشت: واحد پیشگیری از تخلفات شهری در سال 91 برای انجام اقدامات برای کاستن از این تخلفات درحوزه شهری راه‌اندازی شده و با برنامه‌های مشخص فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: این واحد با همکاری و مشارکت شهرداری، دادگستری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط راه‌اندازی شده و در این راستا اقدامات و کارهای اساسی را انجام می دهد تا در این زمینه شاهد به حداقل رسیدن و از بین رفتن این تخلفات باشیم که امیدواریم نتایج و ثمرات لازم را به همراه داشته باشد.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری استان اردبیل افزود: در این واحد تلاش بر این است تا در بخش‌های مختلف مربوط به شهری جلوی تخلفات را گرفته و مردم را به استفاده از راه‌ها و موازین قانونی سوق دهد تا از این طریق اجرای قوانین در جامعه در حوزه‌های شهری به سهولت انجام شود و شاهد تخلفی در این حوه و ناهنجاری‌های شهری نباشیم.

خدادادی شناسایی معضلات، آسیب‌ها و مشکلات شهری را از عمده اهداف واحدپیشگیری از تخلفات شهری دانست و بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با شناسایی و بررسی این معضلات و آسیب‌ها راهکارهای جدی و اساسی را برای اجرایی شدن در این حوزه ارائه داده عملیاتی کنیم تا بتوانیم شاهد کاهش تخلفات شهری باشیم.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری استان اردبیل همکاری بین‌سازمانی را در کاستن از این مشکلات و معضلات از اهداف و برنامه‌های اصلی دانست و گفت: در این راستا همکاری و مشارکت سازمانی بسیار مهم و اساسی بوده که در صورت نبودن این مشارکت برنامه‌های مورد نظر نمی‌تواند نتایج مطلوب و مورد نظر را به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار