معاون آموزش و پرورش اردبیل:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل از توسعه رشته مددیاری در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 26 April 2015

به گزارش فارس، شهداد عبداللهی خانقاه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی این رشته کمک به توانمندسازی بیشتر افرادی است که در حوزه‌های مختلف نیازمند مددرسانی واقعی با رویکرد جدی و تخصصی هستند.

وی تصریح کرد: ما با هدف کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی رشته‌های مددیاری در هنرستان‌های کار دانش این نشست را با مشارکت بهزیستی انجام دادیم تا با همراهی این مجموعه بتوان بخشی از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با قدردانی از همکاری مناسب اداره‌کل بهزیستی استان در ایجاد رشته‌های مورد نیاز مشترک گفت: از سال تحصیلی گذشته بر مبنای نیاز جامعه در چهار هنرستان رشته مددیاری افراد با نیازهای ویژه در شاخه کار دانش ایجاد شده که امید است هنرجویان این رشته‌ها با یادگیری مهارت‌های لازم بتوانند در خدمت به این افراد کمک‌های لازم را ارائه کنند.

عبداللهی خانقاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در راستای تجهیز کارگاهی این رشته امسال240 میلیون ریال هزینه شده اما جهت استانداردسازی کارگاه‌ها نیاز به تجهیزات بیشتر است که در این زمینه نیاز به مشارکت و همکاری اداره کل بهزیستی استان است.

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل نیز به برگزاری هنرهای تجسمی در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش در دو بخش هنرآموزی و هنرجویی اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره با ارسال آثار هنرآموزان و هنرجویان مناطق و نواحی استان در سه رشته گرافیک شش زمینه، نقشه‌کشی و معماری سه زمینه،‌ طراحی و دوخت پنج زمینه، سه درس طراحی سه زمینه، ‌چاپ دستی سه زمینه و عکاسی نیز در یک زمینه برگزار شد.

علی فتح‌اللهی بیان کرد: داوری آثار دریافتی در محل دبیرخانه استانی به صورت متمرکز انجام شد که در نهایت 21 اثر در بخش هنرجویی و سه اثر در بخش هنرآموزی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی از راهیابی منتخبان به مرحله کشوری جشنواره خبر داد و اضافه کرد: داوری طرح درس‌های برتر در بخش هنرآموزی به صورت متمرکز در دبیرخانه مرکزی جشنواره انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار