فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به رشادت ها ی رزمندگان دفاع مقدس بویژه در جریان فتح خرمشهر گفت: رزمندگان اسلام دردفاع مقدس تمام توان خود را به کار گرفتند و نباید هم اکنون در دوران آرامش مورد بی مهری قرار بگیرند.
کد خبر: ۳۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 24 May 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جلیل بابازاده روز یکشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان اردبیل بمناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر افزود: رزمندگان ما در زمان دفاع مقدس با کمترین امکانات کار بزرگی انجام داده و پیروزی را برای کشور به ارمغان آورند و هم اکنون نباید کاری کنیم احساس غربت کنند.

وی اجرای عملیات بیت المقدس را یادآور شد و گفت: در این عملیات رزمندگان اسلام 19 هزار عراقی را به اسارت گرفتند و این کار را بدون تجهیزات مدرن نظامی ، بلکه با تجهیزات ساده و توان غیرفیزیکی خود انجام دادند.

بابازاده با بیان اینکه ما نیز در حال حاضر باید استفاده از توان غیرفیزیکی را تمرین کنیم ، ادامه داد : نباید با ترویج تشریفات و تجملات روحیه خود راتضعیف و مادی گرا شویم.

وی گفت: ملت ما مردم روزهای سخت هستند و در طول 36 سال انقلاب با تمام استکبار و دشمنان جنگیده اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: بهترین نشانه پیروزی ملت ما در کنار هم بودن و داشتن روحیه سلحشوری است و باید این روحیه را همیشه زنده نگه داریم.

اجرای رژه و حرکات رزمی ، سخنرانی و اجرای سرودهای حماسی از جمله برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در ستاد سپاه حضرت عباس اردبیل بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار