نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل گفت: آمریکا و غرب باید توجه داشته باشند، دوران تهدید علیه ملت ایران تمام شده است.
کد خبر: ۳۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل، صبح امروز، سوم خردادماه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اردبیل، گفت: ملت شریف ایران برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایثارگری خود را ثابت و دشمان ما نیز به‌خوبی این واقعیت را می‌دانند و اگر دشمن به این نتیجه می‌رسید که با گزینه نظامی می‌تواند بر ما غلبه کند، بسیار پیش‌تر از این اقدام می‌کرد.

وی افزود: دشمن اگر دست از فزون‌خواهی برندارد و فراتر از توافق‌های صورت گرفته طلب کند، باید بداند که مردم ایران در برابر تمامی تهدیدها مقاومت و ایستادگی می‌کنند، که آمریکا و غرب باید توجه داشته باشند دوران تهدید علیه ملت ایران تمام شده است.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: ملت ایران آرامش، امنیت و استقلال فعلی را مدیون ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان و رهبری داعیانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

گزینه‌های اعتقادی ما روی میز است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز خطاب به دشمنان اسلام گفت: باید از خود‌گذشتگی و فداکاری در راه اسلام را تمرین کنیم و تمام گزینه‌های اعتقادی را روی میز بگذاریم.

جلیل بابازاده قانع، با بیان اینکه سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پایداری است، افزود: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با وحدت، هماهنگی، اخلاص و رشادت در سال 1361 عملیات بیت المقدس را با رمز یا علی بن ابی طالب طی 25 روز نبرد بی امان، خرمشهر را آزاد کردند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس هر دو ابرقدرت شرق و غرب از عراق حمایت کردند و ایران ولایی را مورد هجمه قرار دادند، تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از شمالی ترین نقطه کشور به جنوبی ترین نقطه کشور رفتند و از خاک و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در ارتش، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و عشایر، بیان کرد: امروز در اوج اقتدار و آسایش و آرامش باید قدر نعمت ها را بدانیم، تا فردای روزگار حرفی برای شهدا داشته باشیم.

بابازاده قانع با بیان اینکه جانبازان هر ساعت چند بار شهید می شوند، گفت: ایثارگران و رزمندگان از اوایل جنگ با کمترین اقدامات پیشروی کردند و بعد از عملیات بیت المقدس 19 هزار نفر از نیروهای دشمن توسط نیروهای اسلام به اسارت درآمدند.

وی با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس شش هزار نفر از پاک ترین نیروهای اسلام به شهادت رسیدند، افزود: زمان آن رسیده است که نظام سلطه و یاوه گویان که هر روز می گویند گزینه ها روی میز است، ما هم از خودگذشتگی و فداکاری در راه اسلام را تمرین کنیم و تمام گزینه‌های اعتقادی را روی میز بگذاریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه سربازان ما تأسی گرفته از فرهنگ تاسوعایی و عاشورایی هستند، گفت: بنده به صراحت اعلام می کنم، سربازان حاضر، سربازان صدر اسلام هستند و اگر این سربازان را درک کنیم، کنار آنها باشیم و برای آنها آمادگی لازم ایجاد کنیم، به حول قوه الهی در هر بحرانی پیروز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بهترین راه مبارزه با استکبار کنار هم بودن و به فرمان ولی امر گوش دادن است، افزود: زیبایی و نشاطی که در بسیج و نیروهای مردمی وجود دارد، نباید از آن غافل شویم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: رئیس واقعی کسی است که به جامعه و مردم خدمت کند و سرداری به نام و نشان و درجه نیست، بلکه پاک ترین و بامرام‌ترین فرد سردار است.

یادآور می‌شود، در این مراسم که استاندار، فرماندار، فرماندهان نیروی انتظامی، ارتش، مرزبانی و جمعی از مدیران کل استانی حضور داشتند، نیروهای مسلح رژه رفتند.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار