معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر اعزام ورزشکاران اردبیلی به مسابقات با کمبود اعتبار مواجه است.
کد خبر: ۴۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 06 June 2015
به گزارش مهر، محمد رضا برادران تصریح کرد: اعتبار وزارتخانه بر ای اعزام تا تیرماه وصول نمی شود و بر همین اساس ورزش و جوان در شرایط فعلی از درآمد های برگشتی از جمله اجاره سالن نسبت به تامین هزینه های اعزام اقدام می کند.

وی عمده حمایت مادی از هیئت های ورزشی را اعزام ورزشکاران عنوان و اضافه کرد: علی رغم اینکه فدارسیون ها باید ۱۵ درصد اعتبار مورد نیاز سالانه هیئت ها را تامین کنند اما عملا چنین حمایتی صورت نمی گیرد.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان حضور مسئولان فدراسیون ها در انتخابات مجامع هیئت های ورزشی را برای آشنایی با مشکلات قابل توجه دانست و گفت: بیشترین کمک ها در راستای تامین تجهیزات است.

برادران با تاکید به عدم پرداخت ۱۵ درصد از سهم فدارسیون ها افزود: کمک های مرتبط با تجهیزات نیز در برخی مواقع با تلاش روسای هیئت ها اخذ می شود و در برخی مواقع روسا تلاشی از خود نشان نمی دهند.

وی در خصوص طرح اداره ورزش و جوانان استان برای حمایت از هیئت ها منوط به ارائه برنامه ادامه داد: تاکنون ۸۰ درصد هیئت ها برنامه خود را ارائه کرده اند.

این مسئول با تاکید به اینکه در برخی هیئت ها هنوز انتخابات برگزار نشده و روسا انتخاب نشده اند، تصریح کرد: انتظار می رود بعد از ماه رمضان ۹۰ درصد هیئت ها برنامه خود را ارائه کنند.

برادران تکلیف نحوه حمایت از هیئت ها را اینطور عنوان کرد که هیچ اعزامی ممانعت نمی شود و هر هیئتی فعال باشد مورد حمایت قرار می گیرد.

وی افزود: در عین حال عملکرد هیئت های ورزشی رصد می شود تا هیئت های کم کار شناسایی شده و نسبت به مدیریت آن ها تجدید نظر شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار