رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل سرپیچی برخی بانک های این استان از مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری را مورد انتقاد قرار داد.
کد خبر: ۴۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 09 June 2015

به گزارش ایرنا، حسین پیرموذن در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل گفت: مسوولان چند بانک استان به رغم طرح مباحث و مصوباتی که در حضور مسوولان دستگاه های اجرایی، قضایی و امنیتی در جلسات این کمیته مطرح می شود، تمکین نمی کنند.

وی افزود: جلسات این کمیته به منظور کمک به فرآیند سرمایه گذاری در سطح استان برقرار شده اما در مواردی مراجعات و نامه نگاری با سیستم بانکی 2 برابر شده و حتی با وجود مصوبه کمیته مبنی بر استمهال بدهی، بانک مربوطه نسبت به صدور اجراییات اقدام کرده است.

رییس اتاق بازرگانی اردبیل اضافه کرد: چنین عملکردهایی باعث زیر سوال رفتن کمیته شده و سرمایه گذاران هم با مشکلاتی روبرو شده اند.

پیرموذن در ادامه خواستار ایجاد شعبه ای ویژه در دستگاه قضا به منظور رسیدگی به تخلفاتی از این دست شد.

یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل نیز اظهار کرد: این جلسه به معنای اتمام حجت است و از این پس نسبت به تشکیل پرونده قضایی و برخورد قانونی برای مسوولان بانکی که به مصوبات این کمیته عمل نمی کنند، اقدام خواهد شد.

در پنجمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل پرونده چهار واحد تولیدی و صنعتی فعال در زمینه های دامداری و قندریزی بررسی و استمهال بدهی آنها مصوب شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار