مدیر کمیته امداد اردبیل:
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردبیل گفت: 442 خانوار از تسهیلات کارگشایی و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۵۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 23 June 2015

به گزارش فارس، جلیل قدیمی در نشست مشورتی با مسئولان بانک‌های عامل اظهار کرد: کمیته امداد تلاش جدی خود را متمرکز کرده تا بتواند به اشکال مختلف و با ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال‌زایی و کارآفرینی در پیشبرد امور موفق عمل کند.

وی از پرداخت نزدیک به 5 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردبیل تصریح کرد: با پرداخت این مقدار تسهیلات کارگشایی توانستیم بخشی از موانع و مشکلات 442 خانوار تحت پوشش و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان را رفع کنیم.

قدیمی با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی به صورت کاملاً قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، گفت: تسهیلات اعطایی بعد از بررسی و تأیید استحقاق به صورت بلندمدت در اختیار خانواده‌های نیازمند گذاشته می‌شود.

وی پرداخت تسهیلات کارگشایی را یکی از خدمات کمیته‌‌ امداد برای به حداقل رساندن مشکلات نیازمندان عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردبیل افزود: کمیته امداد در طول سال با انجام طرح‌ها و برنامه‌های مختلف می‌کوشد تا باری از دوش اقشار بی‌بضاعت برداشته و به توانمندی و خوداتکایی آنها کمک کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار