کد خبر: ۵۳۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 28 November 2017

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در دیدار مسئولان استان با فرماندهان سپاه استان اردبیل اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نیازمند روحیه بسیجی مدیران و دستگاه‌های اجرایی است تا بتوانند به صورت عملی اقتصاد مقاومتی را در استان اجرا کنند.

وی با اشاره به این که سپاه و مسئولان استان تعامل همه‌جانبه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارند افزود: هر جا مسئولان بتواند مشکلات مردم را برطرف کنند بی‌شک گام بزرگی در توسعه اشتغال منطقه برداشته می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر مطالبات مردم در حوزه اشتغال باید مبنای کار مدیران و دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد تا بتوانند با روحیه بسیجی و به دور از حاشیه این اهداف را محقق کنند.

بابازاده بیان کرد: در حال حاضر امنیت و اقتداری که در کشورمان به دست آمده در سایه خون شهدای والامقام بوده و ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم.

وی تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم باید مبنای اساسی مدیران و دستگاه‌های اجرایی باشد چرا که این مردم بعد از خدا چشم و امیدشان به تلاش مسئولان و مدیران است که نباید در این زمینه مسئولان کوتاهی داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار