فرماندار شهرستان اردبیل گفت:‌ ترک تحصیل دانش‌آموزان به ویژه دختران در واقع زنگ خطر را به صدا در آورده که باید آموزش و پرورش اردبیل برای جلوگیری از ترک تحصیل این دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کند.
کد خبر: ۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 16 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در گردهمایی روسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی اردبیل اظهار داشت: برای ارج نهادن به مسائل آموزش و پرورش تیترهای خبری باید آموزشی، فرهنگی و تربیتی باشد تا بتوانیم از این طریق تاثیرگذاری بیشتری در این گونه مسائل در جامعه داشته باشیم.

وی با تشریح اینکه مسائل جانبی آموزش و پرورش، ما را از امور تربیتی، آموزشی و پرورشی غافل می‌کند، افزود: امروزه با هجوم شبکه‌های مختلف اجتماعی و رشد سریع فناوری باید مسایل فرهنگی و پرورشی را در اولویت قرار دهیم و در این زمینه از آمادگی لازم و کافی برای جنگ نرم بیگانگان را داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این حوزه را انجام دهیم.

زنجانی با بیان اینکه اگر محور آموزش و پرورش را مسائل تربیتی و اجتماعی قرار دهیم می‌توانیم ریشه بسیاری از مشکلات را در آن جست‌وجو کنیم، تصریح کرد: باید به مسائل تربیتی و آموزشی اهمیت فوق‌العاده‌ای قائل شده و در این زمینه با مشارکت و تعامل همه‌جانبه تلاش کنیم تا پویای خاصی به این امر دهیم.

فرماندار شهرستان اردبیل با تاکید بر حساسیت ترک تحصیل دانش‌آموزان گفت: ترک تحصیل دانش‌آموزان به ویژه دختران در واقع زنگ خطر را به صدا در آورده که این امر برای جامعه تبعات زیادی را دارد و می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات و به هم خوردن برنامه‌ریزی‌ها شود که برای جلوگیری از این امر انتظار می‌رود آموزش و پرورش و فرمانداران مناطق و نواحی با به کار بردن امکانات موجود مشکلات تحصیلی این دانش‌آموزان را مرتفع سازند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها را باید در برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرروش مشارکت داد، اظهار کرد: با مشارکت خانواده‌ها می‌توانیم برنامه‌های عظیم فرهنگی، تربیتی و ورزشی در در سطح بسیار گسترده در استان اجرایی و عملیاتی کرده و به اهداف تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان با سهولت بیشتری دست یابیم.

زنجانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات بیان کرد: آموزش و پرورش ضمانت اجرایی سلامت انتخابات است، بنابراین این نهاد باید از جناح‌بندی‌های سیاسی به دور باشد تا بتواند نقش خود را در ضمانت سلامت انتخابات به خوبی ایفا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار