استاندار اردبیل در دیداربا معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار شد؛
مجید خدابخش ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی را از ضروری ترین نیازهای استان دانست و اظهار کرد: علاوه بر پروژه های یاد شده انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی به تکمیل فازهای پیش بینی شده مجموعه ورزشی اردبیل هم کمک کند.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 30 September 2015
استاندار اردبیل در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، خواستار مساعدت ویژه این وزارت خانه برای تسریع در اتمام بیمارستان های 132 تختخوابی پارس آباد و 32 تختخوابی کوثر شد.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی را از ضروری ترین نیازهای استان دانست و اظهار کرد: علاوه بر پروژه های یاد شده انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی به تکمیل فازهای پیش بینی شده مجموعه ورزشی اردبیل هم کمک کند.
در این دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان های دولتی و عمومی کشور نیز برای کمک به اتمام بیمارستان های پارس آباد و کوثر تا پایان سال جاری قول مساعد داد.
محمدجعفرعلیزاده افزود: تلاش می کنیم در اولین فرصت، گروهی از این وزارت خانه برای بازدید میدانی از بخش های مختلف ورزشگاه اردبیل به استان اعزام و متعاقب آن برای اجرای فازهای معطل مانده چاره جویی شود.
در این نشست، هم چنین مقرر گردید بیمارستان جای گزین بیمارستان دکتر فاطمی اردبیل از 200 تختخوابی به 500 تختخوابی ارتقا و درپردیس دانشگاه علوم پزشکی استان اجرا شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار