نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مسکن خدمات ارزشمندی در سطح روستا‌های استان اردبیل انجام داده است و می‌بایست ما به دنبال رفع سایر نارسایی و کمبود‌ها در مناطق روستایی باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹ 05 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمد خوش سیما ۱۶ خرداد در دیدار با حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسنان اردبیل گفت: فعالیت‌های این نهاد در زمینه اعطای تسهیلات به متقاضیان جهت مقاوم سازی مسکن روستایی، تأمین مسکن محرومین، عمران و آبادانی روستاها، حل مشکلات روستائیان مطلوب بوده و بنیاد مسکن وظایف خود را به خوبی انجام داده و ما نیز شاهد این خدمات ارزشمند به ویژه در بخش مسکن روستایی می‌باشیم.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از نهاد‌ها و دستگا‌های اجرایی در حوزه عمران و آبادانی روستا‌های استان اردبیل و بخصوص شهرستان گرمی افزود: شأن و منزلت روستاییان ایجاب می‌کند که تلاش و کوشش ما مضاعف شود و البته در طول سال‌های گذشته تلاش‌های چشمگیری از جمله اجرای طرح هادی روستاها، تسهیل در عبور و مرور معابر روستائیان (زیرسازی و آسفالت معابر دسترسی) انجام پذیرفته است و می‌بایست ما به دنبال رفع سایر نارسایی و کمبود‌ها در مناطق روستایی باشیم.


اصلی‌ترین رویکرد بنیاد مسکن در استان توجه بیشتر به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) است

در ادامه این دیدار کیخسروی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن گفت: در حال حاضر پروژه متعددی دراستان در دست احداث است که مسئولین استانی به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش بسیار مهمی جهت پیشبرد برنامه‌ها دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: مهمترین و اصلی‌ترین رویکرد بنیاد مسکن در استان توجه هر چه بیشتر به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و مشارکت مردم و خیرین در امر ساخت واحد مسکونی برای محرومین و اقشار کم درآمد است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار