در طرح نظرسنجی از مسافران نوروزی اعلام شد؛
در طرح نظرسنجی از مسافران نوروزی در اردبیل کمبود سرویس های بهداشتی مشکل عمده بخش گردشگری این استان اعلام شد.
کد خبر: ۱۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 06 April 2015

 به گزارش ایرنا، در طرح نظرسنجی از مسافران و گردشگران نوروزی که از 29 اسفندماه سال گذشته تا 12 فروردین ماه سال 94 در استان اردبیل اجرا شد مسافران نوروزی از ارائه دهندگان خدمات گردشگری ، وضعیت امنیت عمومی ، خدمات هلال احمر ، پایگاه های امداد خودرو و ضعیت عمومی پاکیزگی و بهداشت استان اظهار رضایتمندی کردند.

بر اساس گزارش تحلیلی از نتایج این طرح 89 درصد از مسافران به این استان به صورت خانوادگی بوده و هدف از مسافرت آنها بازدید از جاذبه های تاریخی و استفاده از آب های گرم استان بوده است ، همچنین 83 درصد مسافران اقامت یک شبانه روز و یا بیشتر در استان داشته اند.

این طرح با هدف جمع آوری آمار و اطلاعات و بررسی نظرات و پیشنهادات میهمانان در مورد موضوعاتی از جمله وضعیت خدمات اسکان ، رفاه ، نظارت و تنظیم بازار ، حمل و نقل ، اماکن تفریحی و رسیدگی به شکایات ، اطلاع رسانی و تبلیغات ، انتظامی و ایمنی ، ترافیک و خدمات شهری ، امداد و نجات اجرا شد.

دانشجویان رشته مدیریت گردشگری دانشگاه های محقق اردبیلی و علامه طباطبایی تهران با مدیریت سید صادق حسینی مسوول مرکز آموزش اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان زیر نظر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این طرح مشارکت کردند.

بیش از 600 فرم نظر سنجی در شهرستان سرعین ، محل ستاد مرکزی خدمات سفر ، مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و موزه های صنایع دستی ، باستان شناسی و مردم شناسی توزیع شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار