دبیر شورای شهر اردبیل:
دبیر شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: پیگیر اجرایی شدن مونوریل و قطار هوایی در اردبیل هستیم تا مشکل ترافیکی و حمل و نقل شهری برطرف شود.
کد خبر: ۲۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹ 01 May 2015

به گزارش فارس سلامت صفری در گرامیداشت روز شوراها در اردبیل اظهار کرد: شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان محلی در تمامی سطوح نسبت به ارائه خدمات اعم از مدیریت شهری و مسائل پیرامونی آن نقش خود را به صورت تام انجام می‌دهد.

وی افزود: وجود پشتوانه محکم قانونی و معنوی، آیات و احادیث و دیدگاه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری در چارچوب شرح وظایف مصوب و اختیارات قانونی، انجام امورات مربوط به مدیریت کلان شهری را در این ساختار و جایگاه نشان می‌دهد.

دبیر شورای شهر اردبیل بیان کرد: شورای چهارم تاکنون در تصویب بودجه واقع‌بینانه با تعیین اولویت‌ها، سیاست توسعه متوازن شهری و برخورداری همه مناطق شهری از ارائه خدمات لازم گرایش به سمت خروج از مدیریت سنتی توجه به پژوهش و اتاق فکر و آموزش، ورزش، فرهنگ، فرهنگ‌سازی، احصای ضرورت‌ها و نیازمندی‌های زیربنایی و روبنایی و ... مصوبات و عملکرد خوبی را از خود به یادگار گذاشته است.

صفری ادامه داد: بنده در دور چهارم شورای شهر اردبیل و پارلمان محلی که در ساختار آن تاکنون مسئولیت‌هایی از جمله دبیر اول شورای شهر اردبیل و رئیس کمیسیون زیباسازی شورای اسلامی، عضو کمیسیون‌های کفالت ماده 100 منطقه 2 شهرداری را برعهده داشته‌ام و مطابق با باور و اعتقاد قلبی و تعهدات اخلاقی که در قبال احترام به رای مردم دارم سعی کردم انجام وظیفه کنم.

رئیس کمیسیون زیباسازی شهر اردبیل افزود: هرگونه انجام تکلیف و وظایف قانونی خود را در سطح این نهاد مردمی و پارلمان محلی و با دعای خیر مومنان و شهروندان برای رسیدن به اهداف کلان در برنامه 5 ساله اول توسعه شهر اردبیل و چشم‌انداز 20 ساله به حول و قوه الهی با جدیت تمام پیگیری خواهم کرد.

صفری گفت: در کمیسیون زیباسازی سعی‌مان بر این است تا نسبت به ساماندهی دروازه‌های ورودی شهر اردبیل تبلیغات سطح شهر، نورپردازی و بهبود سیمای شهری از جنبه‌های مختلف توجه کرده و تلاش کنیم هموطنان و مسافران و گردشگران بتوانند واقع‌بینانه در مورد اردبیل قضاوت کنند.

وی بیان کرد: در سال 94 به بهسازی معابر، بلوک‌بندی طرح‌ها و پروژه‌ها در مناطق مختلف به همراه جذب سرمایه‌گذاران و جدیت و توجه به تملک اراضی و تقویت منابع سرمایه بین نسلی و همچنین دفع آب‌های سطحی توجه خواهد شد.

دبیر شورای شهر اردبیل یادآور شد: پیشنهاد کردیم تا سرانه هر شهروند اردبیلی را افزایش دهیم و با پرهیز از سیاست قطره‌چکانی با هدف کاستن از فاصله طبقاتی حداقل تخفیف 20 درصدی مناطق کم‌برخوردار مورد توجه قرار گیرد.

سفری در پایان سخنان خود در مورد پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا گفت: احداث میدان آیت‌الله مشگینی، مطالعه و پیگیری بحث مونوریل، طرح پیاده شهر، ساماندهی حریم بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، احداث پارک جدید برای بانوان، عملیاتی کردن طرح جامع ترافیک و حمل و نقل مورد توجه شورا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار