شهردار اردبیل گفت: یکی از دغدغه‌های جدی ما حالت سنتی در رفت و روب است که باید این فرآیند جای خود را به شکل مکانیزه در تنظیف شهر بدهد.
کد خبر: ۳۰۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 06 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: شهرداری در گرامی‌داشت این ایام برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی در پیش گرفته که قطعاً این اقدامات زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم می‌آورد.

وی به فرآیند عقد قرارداد با انتخاب پیمانکار جدید در حوزه ارائه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: ما نسبت به گذشته با تفاوت و ویژگی‌های خاص این موضوع را دنبال می‌کنیم به طوری که بر خلاف سال‌های گذشته مدت قرارداد 18 ماه تعریف شده تا برخی از دغدغه‌های گذشته به ویژه در قراردادهای یک ساله برطرف شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه عقد قرارداد 18 ماهه با پیمانکاران دارای چند مزیت است، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در سایه قرارداد 18 ماهه شهرداری با شرکت‌های پیمانکار خدماتی برطرف می‌شود دغدغه رفت و روب و نظافت شهری به شکل سنتی است که ما سعی می‌کنیم آن را به شکل مکانیزه با استفاده از ماشین‌آلات و تکنولوژی جدید تبدیل کنیم.

لطف‌اللهیان افزود: ما در مدت 18 ماه به پیمانکار این فرصت را می‌دهیم که ماشین‌آلات خود را نوسازی کند و بتواند با به‌روزرسانی این امکانات و تجهیزات سرعت ارائه خدمات خود را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه با فرآیند جدید فضای رقابتی بین پیمانکاران بومی و غیر بومی فراهم می‌آید تا در یک فضای رقابتی انتخاب پیمانکار شایسته انجام پذیرد، بیان کرد: در قرارداد 18 ماهه ما قطعاً توانمندی و ظرفیت پیمانکار را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و قطعاً با مجوزی که شورای شهر برای انتشار آگهی داد در فرآیند و متن قرارداد از نظرات اعضای شورای شهر استفاده می‌کنیم تا مشکلات گذشته به ویژه مشکلات حوزه کارگری برطرف شود.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: در متن قرارداد جدید قطعاً حفظ حق و حقوق کارگران و ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مردم مورد توجه قرار می‌گیرد که اعضای شورای شهر با جمع‌بندی نظریات خودشان در این زمینه اقدام مناسبی را انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار